Γράφει ο Insider
Ότι θα φτάναμε να δούμε άνδρες της Ασφάλειας, όπως αποκάλυψε πριν από λίγο το Fimotro, να αναζητάνε μεσα στα γραφεία στο Μαξίμου διαφημιστή-επικοινωνιολόγο για χρέη στο Δημόσιο, ε, αυτό δεν... μπορούσαμε να το φανταστούμε.
Ένδειξη
ότι οι καιροί έχουν αλλάξει, και καλά θα κάνουν όσοι θεωρούσαν εαυτούς
προστατευμένους από το Πολιτικό σύστημα να... αναθεωρήσουν τις απόψεις
τους και να είναι πιό προσεκτικοί όσον αφορά την νομιμότητα.
Και
αυτό να το λάβουν καλά υπόψιν τους αυτοί για τους οποίους τίθενται
συνεχώς ερωτήματα -που παραμένουν για μήνες αναπάντητα- όσον αφορά
χρηστή διαχείριση Δημοσίου Χρήματος.
Την
πιάτσα (ΜΜΕ και διαφήμισης) διακατέχει τώρα το ερώτημα μήπως οι γνωστές
μπουγάδες της διαφημιστικής πιάτσας που ήρθαν στο φώς με την περίπτωση
Γιαννίκου επιβεβαιωθούν ξανά και στην περίπτωση του συλληφθέντα σήμερα.
Ο
λόγος της ανησυχίας; η... βιωσιμότητα του καναλιού που είναι πολύ
συνδεδεμένο διαχρονικά - και μέσω γυναίκας ...- με το κανάλι.
Λέτε να έχουμε δεύτερη επανάληψη στον δρόμο προς τα... τρία μόνο τηλεοπτικά κανάλια;
http://fimotro.blogspot.gr/2013/04/blog-post_5165.html