28 Απρ 2013

Η αληθινή επιστολή παραίτησης του Κυριάκου Τόμπρα στον Πάνο Καμμένο

Μόνο στον ΦΩΝΑΚΛΑ
Ποιητικες εμπνευσεις απο το συνεδριο!!!!



Σεβασμιώτατε αδελφέ ημών Πρόεδρε Πάνο,
Εις ένδειξιν διαμαρτυρίας δια τους αλλεπάλληλους αεροψεκασμούς υποβάλλω την παραίτισίν μου από το υπό την ......
Μεγαλειότητά σας καταρτιζόμενον Επαναστατικόν Συμβούλιον.
Αι εμπαιρίαι ημών, υπό την σκέπην των αρχαιρεσιών, αι λαμβάνουσιν χώρα εν τω ΣΕΦ και αι λασπολογίαι περί της κ.α.ς Πρεβεζάνου καθιστούν αναγκαία την ανάκληση της υποψηφιότητας μου.

Κυκλοφορούν και άλλες παραλλαγές... Κάποιες μάλιστα που αναφέρουν ότι ξεκίνησε την επιστολή του αποκαλώντας τον Πρόεδρο ΠΑΝΟ ως Γέροντα ή Δημογέροντα ελέγχονται ως ανακριβή.
Ότι ο Πάνος υπό την "μέθη" της χθεσινής φιέστας απάντησε με το λαϊκό άσμα "Γιέ μου, είναι αβάσταχτος ο πόνος μου καλέ μου" πάντως, δεν επιδέχονται καμίας αφισβήτησης...
η επιστολη εχει ως εξης
Αγαπητοί συναγωνιστές και φίλοι.
Επειδή δεν θέλω σε καμία περίπτωση η παραπληροφόρηση που δημιουργήθηκε από τη λάσπη που δέχθηκα τις τελευταίες ημέρες να σας οδηγήσει σε λάθος συμπεράσματα, σας ενημερώνω ότι πριν λίγο απέσυρα την υποψηφιότητά μου για το Εθνικό Συμβούλιο και παραθέτω το κείμενο της επιστολής παραίτησης που απέστειλα για το σκοπό αυτό στον Πρόεδρο.

Εύχομαι σε όλους τους υποψήφιους ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ

Αξ. κ.ο Πρόεδρο των Ανεξαρτήτων Ελλήνων
κ.ο Πάνο Καμμένο

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ :
ΚΕΦΕ Ιδρυτικού Συνεδρίου Ανεξαρτήτων Ελλήνων

Σεβαστέ μου Πρόεδρε,
Μετά το χθεσινό επεισόδιο και παρά το γεγονός ότι δεν φέρω καμία ευθύνη για το ατυχές συμβάν, όπως άλλωστε γνωρίζουν όλοι όσοι έγιναν αυτόπτες μάρτυρες των πραγματικών περιστατικών, δια της παρούσης μου υποβάλλω την παραίτησή μου ως υποψήφιος για το Εθνικό Συμβούλιο του Κινήματος και σε παρακαλώ να την κάνεις δεκτή.
Μετά την ψήφιση του Καταστατικού και τη θέσπιση της Επιτροπής Δεοντολογίας του Κινήματος, εύχομαι η απόφασή μου αυτή, με την οποία στην ουσία αυτοπαραπέμπομαι και επιβάλω ο ίδιος στον εαυτό μου τις προβλεπόμενες κυρώσεις, να γίνει το εφαλτήριο για την αυστηρή, αντικειμενική και δίκαιη εφαρμογή των σχετικών διατάξεων του Καταστατικού προς κάθε κατεύθυνση, εντός και εκτός Βουλής, ανεξαρτήτως θέσης και ιδιότητας στο Κίνημα.
Για να λειτουργήσει η Δημοκρατία πρέπει πρώτα να μάθουμε όλοι να σεβόμαστε το συλλογικό συμφέρον και τους όρους του παιχνιδιού, είτε μας αρέσουν, είτε όχι.
Εγώ το έκανα.
Εύχομαι να με ακολουθήσετε και οι υπόλοιποι.

Με Εκτίμηση
Κυριάκος Τόμπρας