10 Απρ 2013

Πρόταση για όργιο έκανε στην έγκυο Καρντάσιαν και τις αδελφές της ο πρώην της Κέιτι Πέρι [βίντεο]

Τα όρια της χυδαιότητας άγγιξε η στιχομυθία μεταξύ του Άγγλου κωμικού Ράσελ Μπράντ και των αδελφών Καρντάσιαν που βρέθηκαν προσκεκλημένες του στο σόου Chelsea Lately.
Όλα ξεκίνησαν όταν η ....
Κλόε Καρντάσιαν ρώτησε τον Ράσελ, που εκτελούσε χρέη guest παρουσιαστή στο Chelsea Lately, αν θέλει να έρθει και να κάτσει μαζί τους στον καναπέ.
Ο -διαβόητος για την σεξουαλική του όρεξη- πρώην σύζυγος της Κέιτι Πέρι απάντησε ότι «Μην μου το κάνετε αυτό γιατί είμαι πολύ ευάλωτος... στο concept ενός οργίου και με τις τρεις σας μαζί». Με την Κλόε να δείχνει την έγκυο Κιμ και να απαντά «Έχω ακούσει ότι το αιδοίο των εγκύων είναι το καλύτερο».
Ο Ράσελ, που έχει χτίσει μια ολόκληρη καριέρα πάνω στην πρόκληση (σ.σ. απολύθηκε από το αγγλικό MTV όταν εμφανίσθηκε ντυμένος Οσάμα Μπιν Λάντεν το επόμενο πρωινό από την επίθεση στους Δίδυμους Πύργους) απάντησε ότι «Θεωρώ τις εγκύους πολύ όμορφες. Ενώ η ιδέα του γαλακτισμού μου κάνει πολύ ενδιαφέρουσα».
Και εδώ ήταν που τα πράγματα ξέφυγαν από κάθε έλεγχο, με την Κλόε να συνεχίζει να τον προκαλεί λέγοντας «Με εμάς έχεις τον απόλυτο συνδυασμό. Η Κιμ είναι έγκυος, η Κούρτνεϊ θηλάζει και εγώ είμαι σαν χείμαρρος».
Ο επίλογος -στην πιο απρεπή στιχομυθία που έχει ακουστεί ποτέ σε mainstream αμερικάνικο τηλεοπτικό δίκτυο- γράφτηκε με τον Μπράντ να δηλώνει «Είμαι χαρούμενος που ήρθα εδώ από την Αγγλία. Το σενάριο που μου είπες είναι κάτι για το οποίο θα διέσχιζα το σύμπαν. Ένα ατέλειωτο ποτάμι μητρικού γάλακτος και οργασμών».