9 Μαΐ 2013

ΦΩΤΟ: Ποια παρουσιάστρια έχασε 20 κιλά λόγω... έρωτα;

Σε μια συνέντευξη με σημείο αναφοράς τον έρωτα που της...
άλλαξε τη ζωή, τόσο εσωτερικά, όσο και στην εμφάνισή της, η γνωστή παρουσιάστρια, άνοιξε τα χαρτιά της.
Μιλώντας στο περιοδικό Hello, η παρουσιάστρια, εξήγησε και τον τρόπο με τον...
οποίο “ξεκλείδωσε” τη θηλυκότητά της, την οποία "μάχονταν" από όταν ήταν πολύ μικρή.
Ο λόγος, για την Κατερίνα Ζαρίφη, η οποία, ενώ ήταν “υπέρμαχος” του φεμινισμού, πλέον, αναφέρει πως “η κατάσταση είναι 50-50. Αλλού υπερέχουν οι άντρες και αλλού εμείς (οι γυναίκες)".
Όσον αφορά τα κιλά που έχασε, η Κατερίνα ανέφερε:
“Η “μεταμόρφωσή” μου ξεκίνησε από το πρωινό στον ΑΝΤ1 με τον Νίκο Μουτσινά. Από τότε μέχρι σήμερα περίπου 20 κιλά. Τους τελευταίους τρεις μήνες έχασα 12 κιλά”.
Πώς της φαίνεται η ιδέα να “ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας”;
“Είμαι πολύ χύμα με αυτό το ζήτημα και πλέον το έχουν καταλάβει και οι γονείς μου. Ίσως κατά βάθος φοβάμαι το γάμο, γι' αυτό και ως παιδί δεν το είχα ποτέ ονειρευτεί. Δεν έχω μεγαλώσει με το πρότυπο της Ελληνίδας που πρέπει μαι μέρα να ντυθεί τούρτα και να την περιφέρουν. Μου αρέσουν τα γλέντια, μου αρέσει να βλέπω άλλους να παντρεύονται αλλά δεν θέλω κάτι τέτοιο για εμένα. Βέβαια, μπορεί μια μέρα να πάω στο Λας Βέγκας και να παντρευτώ με παπά τον Έλβις.”
Τον τελευταιο καιρό, συγκατοικοί με τον σύντροφό της. Πώς της φαίνεται;
“Δεν θα αφήσω εντελώς το σπίτι μου στα Πατήσια, θα είναι ημισυγκατοίκηση. Ουσιαστικά έχω φύγει από το σπίτι μου καθώς συχνά μένω στο σπίτι του καλού μου. Η καθημερινή επαφή είναι λίγο απειλητική για τον έρωτα. Είναι καλό να μένει και μόνο του ένα ζευγάρι και να έχει και χρόνο για τον εαυτό του ή για τους φίλους του. Ένα μαγικό δωμάτιο απομόνωσης πρέπει να υπάρχει σε κάθε σπίτι. Με τον Γιάννη είμαστε ταιριαστοί μεταξύ μας που ήξερα από την πρώτη στιγμή ότι θα γινόταν κάποια στιγμή αυτό. Είχαμε τα ίδια χούγια, και πιστέψτε με το πιο σημαντικό πράγμα σε μια συγκατοίκηση είναι η λέξη χούι. Μπορεί να είναι λίγο αστεία καθώς ακούγεται σαν λάστιχο που σκάει, όμως είναι πέρα για πέρα αληθινή. Είναι το στοιχείο εκείνο που σε ενώνει με τον άλλον ή σε χωρίζει. Πρέπει να ταιριάζεις απόλυτα με τον άλλο για να προχωρήσεις στη συμβίωση, αλλιώς η σχέση διαλύεται πολύ γρήγορα σαν πύργος Jenga.”
ZARIFH_ADYNATH
ZARIFH_ADYNATH2