20 Μαΐ 2013

Επελαύνουν και επί Σαμαρά-μνημονίων οι κατασκευαστικές Μπόμπολα και Κόκκαλη!

Επελαύνουν και επί Σαμαρά-Μνημονίων οι καταστευαστικές ΑΚΤΩΡ και ΙΝΤΡΑΚΑΤ συμφερόντων Μπόμπολα και Κόκκαλη αντίστοιχα.
Χαρακτηριστικές είναι οι ειδήσεις που ακολουθούν από το  ΒΗΜΑ>,,,.....


Η ΑΚΤΩΡ ΑΕ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


Την υποκατάσταση της ΒΙΟΤΕΡ ΑΕ από την ΑΚΤΩΡ ΑΕ στην εργολαβία στο δεύτερο υποτμήμα της σύμβασης  «Κάθετος άξονας 56 Εγνατίας Οδού: Ολοκλήρωση εργασιών σύνδεσης 6ου Προβλήτα Λιμένα Θεσσαλονίκης με τον Αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό» ανακοίνωσε, σήμερα, Δευτέρα η Εγνατία Οδός.

Όπως αναφέρει η εταιρία, η αρχική εργολαβία είχε δημοπρατηθεί το Σεπτέμβριο του 2006 και η σχετική σύμβαση είχε υπογραφεί το Δεκέμβριο του 2006 με την ΒΙΟΤΕΡ Α.Ε. Ωστόσο, περίπου από τα μέσα του 2010 παρουσιάστηκαν συμβατικές εμπλοκές με αποτέλεσμα να σταματήσει κάθε κατασκευαστική δραστηριότητα και το έργο να παραμείνει στάσιμο, σημειώνει.

«Με την εν λόγω υποκατάσταση, θα εκτελεστούν εργασίες κατασκευής της Α' φάσης, η οποία στην ολοκλήρωσή της θα περιλαμβάνει τη σύνδεση του Λιμένα Θεσσαλονίκης με τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ».

Αυτό, σύμφωνα με την ανακοίνωση, θα γίνει με την πλήρη κατασκευή οδογέφυρας μήκους 2.700 μ. (εκ των οποίων τα 1.240 μ. αποτελούν αντικείμενο της παρούσης εργολαβίας) αμφίδρομης κυκλοφορίας με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση. Επίσης, περιλαμβάνει τη μερική παραλλαγή του τοπικού δικτύου οδών ανάντι και κατάντι της ΠΑΘΕ.

Η συνολική δαπάνη του έργου  ανέρχεται στα 26,5 εκατομμύρια ευρώ και ο συμβατικός χρόνος ολοκλήρωσης  είναι δώδεκα μήνες, όπως σημειώνει η Εγνατία Οδός.

«Η ολοκλήρωση της σύνδεσης είναι μεγάλης σημασίας δεδομένου ότι  θα συμβάλλει τα μέγιστα στην περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του Λιμένα Θεσσαλονίκης με την διευκόλυνση της κυκλοφορίας των οχημάτων εμπορικών μεταφορών και τη μείωση του απαιτούμενου χρόνου προσέγγισης και απομάκρυνσης από τον Λιμένα», αναφέρεται στην ανακοίνωση.

«Ταυτόχρονα, με την εξυπηρέτηση των οχημάτων εμπορικών μεταφορών από τη νέα οδογέφυρα θα απομακρυνθεί η βαριά κυκλοφορία από το ιδιαίτερα επιβαρυμένο υφιστάμενο οδικό δίκτυο και θα βελτιωθούν αισθητά οι κυκλοφοριακές συνθήκες στην περιοχή», σημειώνεται.



Η Intrasoft International - Intrakat στα λεωφορεία

Η ένωση εταιρειών Intrasoft International - Intrakat ανεδείχθη προσωρινός ανάδοχος στον διαγωνισμό για το έργο της Τηλεματικής του στόλου λεωφορείων και τρόλεϊ της ΟΣΥ, σύμφωνα με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ), δύο χρόνια μετά την προκήρυξη της διαγωνιστικής διαδικασίας.

Στο έργο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), ο Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης (ΙΦΣ) θα αναλάβει τη μελέτη, τη χρηματοδότηση, την εγκατάσταση, την υποστήριξη λειτουργίας, τη συντήρηση και την τεχνική διαχείριση ενός ολοκληρωμένου συστήματος πληροφόρησης επιβατών και διαχείρισης στόλου για την ΟΣΥ για 12 χρόνια.

Ο χρόνος πλήρους υλοποίησης του έργου που προσφέρθηκε από τον ανάδοχο είναι 18 μήνες κατά μέγιστο. Η συνολική αξία της σύμβασης στα 12 έτη ανέρχεται σε περίπου 27 εκατομμύρια με περίπου 5,5 εκατομμύρια κοινοτική χρηματοδότηση.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών και Ανάπτυξης, πρόκειται για «ένα μεγάλο βήμα εκσυγχρονισμού των Αστικών Συγκοινωνιών της Αττικής, με σημαντική αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες».

Το έργο περιλαμβάνει την εγκατάσταση ενός δικτύου χιλίων «ευφυών» στάσεων στην πρωτεύουσα, μέσω των οποίων οι επιβάτες θα πληροφορούνται τον ακριβή χρόνο διέλευσης των οχημάτων από τις οθόνες που θα είναι τοποθετημένες στις στάσεις, καθώς και από το κινητό τους ή τον υπολογιστή τους.

Επίσης, προβλέπεται η δημιουργία κέντρου ελέγχου, από όπου θα παρακολουθείται σε «πραγματικό χρόνο» η λειτουργική κατάσταση του συστήματος συγκοινωνιών και θα γίνονται οι αναγκαίες παρεμβάσεις για τον καλύτερο συντονισμό των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Σύμφωνα με το υπουργείο, «η υλοποίηση του έργου θα αναβαθμίσει σημαντικά τις αστικές μετακινήσεις, παρέχοντας καλύτερες υπηρεσίες στους πολίτες του λεκανοπεδίου» και «θα συμβάλει στην αύξηση της επιβατικής κίνησης, την αύξηση των εσόδων, καθώς και τη βελτίωση της διαχείρισης των οχημάτων και του συγκοινωνιακού έργου γενικότερα».

Πρόκειται για το πρώτο έργο ΣΔΙΤ στον τομέα των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), το οποίο χρηματοδοτείται κατά 40% μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση» του ΕΣΠΑ και κατά 60% από ιδιωτικούς πόρους.

Στις 29 Μαρτίου 2013 είχαν υποβάλει δεσμευτικές προσφορές τα σχήματα Intrasoft International - Intrakat και Τέρνα Ενεργειακή - Unisystems. Η διαδικασία της τεχνικής αξιολόγησης και της οικονομικής αξιολόγησης διήρκησε έξι εβδομάδες.

Μάλιστα, εντός του Ιουλίου το υπουργείο αναμένει και τις δεσμευτικές προσφορές για το έργο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

«Με το έργο της τηλεματικής ολοκληρώθηκε ένα σημαντικό βήμα εκσυγχρονισμού των Αστικών Συγκοινωνιών της Αττικής εντός των χρονοδιαγραμμάτων, όπως είχαμε δεσμευτεί.  Ακολουθεί το αμέσως επόμενο διάστημα το έργο για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και τις μπάρες εισόδου στους σταθμούς που θα βελτιώσουν το συγκοινωνιακό έργο και θα αναβαθμίσουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων και επισκεπτών της Αττικής», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Ανάπτυξης, κ. Κωστής Χατζηδάκης
κουρδιστο πορτοκαλι