24 Μαΐ 2013

Ποιός γνωστός καναλάρχης παρενόχλησε σεξουαλικά τη Βάνα Μπάρμπα;

Με ένα βιβλίο που θα ταράξει πολλούς και θα κάνει αρκετούς να χάσουν τον ύπνο τους, ετοιμάζεται να «χτυπήσει» η Βάνα Μπάρμπα. Τίτλος του «Με δυο παπούτσια πάνινα» και μέσα από αυτό ...
και τη διαδρομή της από τα Γιάννενα μέχρι την Αθήνα, σύμφωνα με το... "entertv.gr" θα μιλάει για άγνωστα περιστατικά και για ερωτικές διαδρομές που είτε είδαν είτε όχι το φως της δημοσιότητας, για εμπειρίες αλλά και για εμπόδια που βρέθηκαν μπροστά της και για γεγονότα που την έφεραν πολλές φορές σε διλήμματα και αδιέξοδα.
Το βιβλίο, που θα είναι ουσιαστικά μια αφήγηση της ζωής της, θα κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο από μεγάλο εκδοτικό οίκο που η ίδια δεν θέλει να αποκαλύψει ακόμα και ήδη η ηθοποιός μεταξύ άλλων επαγγελματικών υποχρεώσεων έχει γράψει το μισό μέρος του. Ποιοι θα αναστατωθούν με τη συγγραφή και με τις αποκαλύψεις του; Η Βάνα Μπάρμπα έκανε τον δικό της αγώνα και πάλεψε να χτίσει το όνομά της και να εδραιωθεί στον χώρο.
«Δεν είναι το ζητούμενο με το βιβλίο αυτό να ταραχτούν πολλοί» λέει στη News η πρωταγωνίστρια και συνεχίζει «πιστεύω ότι θα δούμε έναν αγώνα που έχει κάνει ένα κορίτσι μόνο του για να επιβιώσει, που δεν ήταν όλα ρόδινα μπροστά του και δεν ήξερε να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες. Θα μπορούσα να κάνω μεγαλύτερα και περισσότερα πράγματα σε κάποια κομμάτια. Πιστεύω ότι είναι βαθιά συγκινητικό και πολύ αληθινό. Δεν θα του βάλω πάντως φιοριτούρες, θα λέω ωμά την αλήθεια».
Μια γυναίκα που ξύπνησε πολλά αντρικά πάθη, ένα κορίτσι που έκανε πολλούς άντρες να χάσουν τον ύπνο τους για χάρη της… Η Μπάρμπα δεν μασάει τα λόγια της, έχει, όμως, μάθει να σέβεται τη ζωή κάποιων αρσενικών που την αγάπησαν – είτε εκείνη ενέδωσε και ανταποκρίθηκε στο κάλεσμά τους είτε τους γύρισε την πλάτη…
«Θα πω για έρωτες καταστροφικούς και μη, για έρωτες που βίωσα ψεύτικους αλλά και αληθινούς, θα πω τα πάντα… Είναι τόσο γοητευτικό και ρομαντικό να γράφω για τη ζωή μου. Κοιτάζω προς τα πίσω και λέω: “Αυτή είναι η μνήμη σου, ρε μάγκα, είναι πολύ σημαντικό πράγμα να έχεις χορτάσει και να έχεις ζήσει”. Δεν κρύβω τα ερωτικά μου, τις σχέσεις με τους άντρες μου δεν τις έκρυψα ποτέ. Ό,τι είχα το έδειχνα, όλα φόρα παρτίδα. Δεν θα λέω βέβαια ονόματα, θα τους αναφέρω με τα αρχικά τους».
Ένα βιβλίο που αναμένεται να προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων και να αναστατώσει πολλούς. «Δεν έχω να κρύψω τίποτα και δεν έχω κάνει κάτι για να ντραπώ», μας λέει η ηθοποιός. «Μπορεί να ήμουν κακομαθημένη, να είχα έπαρση και πολλά άλλα πράγματα, αλλά στη ζωή μου και στις αξίες μου ήμουν πολύ καθαρή».
Οι πληροφορίες λένε ότι στο βιβλίο αυτό θα αναφερθεί στο τρυφερό τετ α τετ με κορυφαίο πολιτικό, σε έναν λαοφιλή βασιλιά που έπεσε στα πόδια της, στην πικρία της όταν έπεσε θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης από γνωστό καναλάρχη… Τη ρωτάμε αν ισχύουν όλα αυτά και κατά πόσο θα είναι τόσο τρανταχτά.
«Φλερτ είχα πολλά» μας λέει, «τα υπόλοιπα είναι διογκωμένα. Ακόμα και η σεξουαλική παρενόχληση από τον καναλάρχη φλερτ ήταν. Η αλήθεια είναι ότι στο ξεκίνημα της καριέρας μου είχα κάποια περίεργα φλερτ. Θα τα πω όλα αυτά, και ξέρεις γιατί; Όταν το διαβάσουν κάποια κορίτσια που θέλουν να μπουν στο χώρο, θα καταλάβουν μέσα από τη δική μου ζωή τι πρέπει να αποφύγουν, πώς να μην κάνουν τα δικά μου τα λάθη. Καλώς ή κακώς λειτουργούμε σαν πρότυπο για κάποια παιδιά και αφού τα επηρεάζω, γιατί να μην το κάνω; Εγώ θα μιλήσω για τη ζωή μου και από εκεί και πέρα ας βγάλουν τα συμπεράσματά τους, για να καταλάβουν πως χτίζονται οι καριέρες»
Μιας και μιλάμε για καριέρες της ζητάω να μου πει για το «κόλλημα» που έφαγε μαζί της ο πρώην Ιταλός πρωθυπουργός Σίλβιο Μπερλουσκόνι – γνωστός λάτρης του ωραίου και επιρρεπής στο γυναικείο φύλο. Η ηθοποιός τότε είχε πρόταση από εκείνον να μείνει στην Ιταλία, ενώ με τη συμμετοχή της στο «Mediterraneo» της δόθηκε η ευκαιρία να κάνει καριέρα εκεί…
«Ήμουν πάνω στα ντουζένια μου, έπρεπε να είχα μείνει εκεί» μας λέει με αφοπλιστική ειλικρίνεια. «Δεν εκτίμησα πράγματα. Δεν σου λέω ότι είμαι η Σάρα Μπερνάρ, αλλά είχα ευκαιρίες ουσιαστικές. Υπήρχε ένα σύστημα εδώ στην Ελλάδα, από μέσα, που με πολεμούσε λίγο περίεργα. Ήμουν η μοιραία γκόμενα, μέχρι εκεί. Έπρεπε να είχα μείνει στην Ιταλία και να κάνω καριέρα εκεί. Αυτό είναι ίσως το μεγαλύτερο μου λάθος».
 http://taxalia.blogspot.com/2013/05/blog-post_2078.html