3 Μαΐ 2013

Τι ψαρευεις στο διαδυκτιο οταν εχεις αυπνιες!!!!!



·        

·         Μετά από ξεθέωμα μηνών, εδώ και δύο μέρες ασχολούμαι κυρίως με τα παιδιά μου (που όταν έφευγα το πρωί κοιμόντουσαν και όταν επέστρεφα το βράδυ και πάλι το ίδιο), καθώς και με τις παλιές αγαπημένες μου ασχολίες, μία εκ των οποίων είναι η στιχουργική. Διαβάστε ποιοι....
στίχοι μου ήρθαν στο μυαλό σήμερα περίπου στις 3.00 μετά το μεσημέρι.
ΑΣΒΟΥ  ΡΑΨΩΔΙΑ (Μέρος Πρώτο)
Μπουκάρεις μές στο μαγερειό
και πέφτεις πάνω στον ασβό
και στη γνωστή παρέα
Χωνεύανε τα χθεσινά
και 'φτιαχναν νέα φαγητά
να την περνούν ωραία
Τι φτιάχνετε εδώ ασβέ;
Και τι σε νοιάζει σένα ρε;
σου απαντά με θράσος.
Κάναν τσαρδί το μαγαζί
κανείς δεν θα πατά πια 'κεί
Και τούτο θα 'ναι λάθος.

ΑΣΒΟΥ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ (Ραψωδία Κυριακής βράδυ)
Μέσα στο γενικό χαμό                                                                                              
πάρτονα κάτω τον ασβό                                                                                                       
να τον μαζεύουν τέζα

Άλλοι συμμαζευτήκανε
 άλλοι θορυβηθήκανε
 κι άλλοι βάλαν πλερέζα

Άχου Θεέ μου τι κακό
 μας τον εφάγαν τον ασβό
 κι 'ναι και σπάνια ράτσα

Αίφνης νεκραναστήθηκε
 ξανά στα πόδια στήθηκε
 με γελαστή γκριμάτσα

Του φέρανε σωρό φαγιά
 και μακαρόνια με κιμά
 την έκανε ταράτσα

Ασβέ μου να 'σαι υγιής
 αν και σπανίως εγκρατής
 αν και μ' αυτή τη φάτσα.