29 Μαΐ 2013

Καταγγέλλει τον Δήμαρχο Πειραιά για μεθοδεύσεις στην ίδρυση πολυκλινικής στη περιοχή ΗΒΗ

Το mellon.gr, δημοσιεύει ολόκληρη την επιστολή της Κοινοτικής Συμβούλου της Γ’ Κοινότητος  Πειραιά Μαρίας Τσακμάκη προς τον Δήμαρχο Πειραιά Βασίλη Μιχαλολιάκο, αποκαλύπτοντας την σαπίλα που επικρατεί στον 7ο όροφο του Δημαρχείου, και στις ...
μεθοδεύσεις που κάνει ο ίδιος ο Δήμαρχος Πειραιά, προκειμένου να προχωρήσει η απόφαση αλλαγής του ρυμοτομικού σχεδίου , για να χτιστεί η πολυκλινική στην περιοχή ΗΒΗ.
Διαβάστε ολόκληρη την επιστολή, και καλό θα ήταν να την κρατήσετε στο αρχείου σας.
Ανοιχτή επιστολή
Προς τον Δήμαρχο Πειραιά
Κύριο Βασίλη Μιχαλολιάκο,

Κύριε Δήμαρχε,
Με πρωτοβουλία του γενικού γραμματέα του δήμου κυρίου Διαμαντίδη με καλέσατε στις 20/05/2013 στο γραφείο σας για να μου προτείνετε να αναλάβω καθήκοντα προέδρου της 3ης κοινότητος Δήμου Πειραιά. Με αντάλλαγμα να μην παρουσιαστώ στο έκτακτο συμβούλιο της κοινότητας στις 21/05/2013, σχετικά με την ίδρυση πολυκλινικής στον χώρος της ΗΒΗ, Πειραιώς 64 για να διευκολύνω μ ε την απουσία μου τους πέντε (5) εναπομείναντες δύστυχους συμβούλους σας να πάρουν θετική απόφαση υπέρ της αλλαγής του ρυμοτομικού σχεδίου της περιοχής έσω και με την διπλή ψήφο του προέδρου και λέω δύστυχους διότι από την πρώτη συνεδρίαση το συγκεκριμένο θέμα της ημερήσιας διάταξης περνούσε άνετα κατά πλειοψηφία, γιατί έλλειπαν δύο (2) σύμβουλοι της μειοψηφίας. Και ενώ η συνεδρίαση ήταν σε εξέλιξη τα «σαΐνια» σας έχασαν την ευκαιρία, ζήτησαν αναβολή και το συμβούλιο διεκόπη. Προγραμματίσατε 2ο συμβούλιο για το ίδιο θέμα στις 21/04/2013 .
 Αυτό και αν είναι πανωλεθρία. ΕΞΙ (6) ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ (5) ΛΕΥΚΑ, διότι ένας εκ των συμβούλων σας είπε « Ψηφίζω λευκό γιατί δεν γνωρίζω αν κάνω καλό ή κακό» και τον ακολούθησαν οι υπόλοιποι τέσσερις…! Τα συμπεράσματα Δήμαρχε είναι δικά σας. 21/05/2013 3ο έκτακτο συμβούλιο με σκοπό την ανατροπή της απόφασης της 24/04/2013. Εδώ σε αυτό το σημείο με καλέσατε Δήμαρχε  και μου προτείνατε την προεδρία της κοινότητος ήταν μεσημέρι Δευτέρας 20/05/2013. Σας είπα «Όχι δεν δέχομαι, εμείς Βασίλη έχουμε τελειώσει».
Παρά την άρνηση μου εσείς την ίδια μέρα ανακοινώσατε στον δημοσιογράφο κύριο Δημήτρη Κρητικό και παρουσία της κυρίας Λίνας Αθανασίου, κοινοτικής συμβούλου ότι με την εντολή σας αναλαμβάνω την προεδρία της κοινότητας, ενώ παράλληλα προγραμματίσατε έκτακτο συμβούλιο την Τρίτη 21/05/2013.
Όπως γνωρίζετε εγώ ήμουν εκεί αλλά εκτός αιθούσης με το γνωστό αποτέλεσμα όπως το είχα προαναγγείλει στο δημοσιογράφο κύριο Δημήτρης Κρητικό ότι το μεσημέρι της Τρίτης ότι συμβούλιο το απόγευμα δεν πρόκειται να γίνει διότι έχουν πάρει απόφαση για το συγκεκριμένο θέμα η οποία ήταν αρνητική.

Η Μαρία Τσακμάκη τιμώντας την ιστορία της ποτέ δεν θα ασκούσε καθήκοντα επάνω στο κατάντημα και στα αποκαΐδια  του ανύπαρκτου κοινοτικού συμβουλίου. Θα δεχόμουν Δήμαρχε εάν ήμουν η πρώτη σας επιλογή και όχι η έσχατη.
Με υποτιμήσατε, αγνοήσατε τη δύναμη μου και την ιστορία μου και το βρήκατε μπροστά σας.  Με απειλήσατε ακόμα και με μήνυση αν θα είμαι αντίθετη στην επιθυμία σας για την δημιουργία μιας πολυκλινικής που κατά την γνώμη σας συντελεί στην δημιουργία ανάπτυξης του Πειραιά. Προσπαθήσατε να σπιλώσετε το πρόσωπο και την υπόληψη μου με προφανή σκοπό ότι υπηρετώ άλλα συμφέροντα.
Θα πρέπει επιτέλους να κατανοήσετε ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν εξαγοράζονται , εγώ Δήμαρχε μου δεν διαπραγματεύομαι, δεν γλύφω, δεν χειραγωγούμαι και δεν διευκολύνω εις βάρος του περιβάλλοντος και του κοινωνικού συνόλου γενικότερα τα σχέδια ενός μεγαλοεργολάβου. Για τους συναδέλφους μου κοινοτικούς συμβούλους του συνδυασμού σας και του πάτρωνες τους που λένε αυτά που λένε θα πρέπει να προσέχουν πολύ γιατί η κοινωνία μας είναι μικρή και γνωριζόμαστε όλοι μας πολύ καλά.
Αλήθεια, όταν οι πέντε σύμβουλοι ψήφισαν λευκό τίνος τα συμφέροντα υπηρετούν;!

Θα ήθελα να σας υπενθυμίσω στο προεκλογικό πρόγραμμα του συνδυασμού που μαζί κατεβήκαμε δεν γίνεται η παραμικρή μνεία για την  συγκεκριμένη αξιοποίηση της ΗΒΗ άρα κανένας μας δεν δεσμεύεται πολιτικά για την αντίθετη άποψη.
 Ακόμα θα σας παρακαλούσα να δείχνατε εσείς προσωπικά και οι δημοτικοί σας σύμβουλοι τον απαιτούμενο σεβασμό προς τον θεσμό των κοινοτικών συμβούλων διότι δημοτικές εκλογές πλησιάζουν κα ποτέ κανείς δεν ξέρει…

Λυπάμαι που γράφω όλα αυτά σ’ εσάς που όλα τα χρόνια στεκόμουν δίπλα σας και σας στήριζα.
Θέλω να πιστεύω πως έχετε ανθρώπινο πρόσωπο αλλά είναι τόσο βαθιά κρυμμένο που δεν μπορεί κανείς να το διακρίνει.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
Μαρία Τσακμάκη
Κοινοτική Σύμβουλος Γ’ κοινότητος Πειραιά
 http://www.mellon.gr/%CE%95%CE%99%CE%94%CE%97%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3/tabid/68/vw/1/ItemID/6208/Default.aspx