30 Μαΐ 2013

Κολησε απο τον Καμμενο και κανει αγωγες και ο Νικολοπουλος

Απαντηση του Θρασυβουλου ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗ.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Eπειδή ο βουλευτής Αχαίας ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ενοχλήθηκε από πολιτικό μου σχόλιο αναρτημένο στο διαδίκτυο ( facebook, 23-5-2013), δικαστικός επιμελητής μου επέδωσε...

στις 28-5-2013 ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ-ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ του, ζητώντας μου εντός 7ημέρου και υπό την απειλή οικονομικής ικανοποίησής του να ανακαλέσω ΔΗΜΟΣΙΑ τους πολιτικούς χαρακτηρισμούς των σχολίων μου,

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΩ ΟΤΙ:

1. ΟΥΔΑΜΟΥ ΚΑΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ σε κείμενά μου και στο fb έχω αναφέρει το όνομα του.

2. Η συγκεκριμένη ανάρτηση, όπως και πολλές άλλες , συνιστούν αποκλειστικά και μόνον δημόσια πολιτική κριτική και αντιπαράθεση και ουδεμίαν σχέση έχουν με τα φυσικά πρόσωπα των κρινομένων τα οποία για λόγους αρχής διαχρονικά σέβομαι.

3. Η αναπαραγωγή του επίμαχου σχολίου μου σε τοπικά ΜΜΕ, καθώς και οι αυθαίρετες δημοσιογραφικές προεκτάσεις και κρίσεις, έγιναν χωρίς την γνώση, έγκρισή και συμμετοχή μου.

4.Η δημόσια, ακόμα και αυστηρή κριτική και αντιπαράθεση σε απόψεις και δράσεις πολιτικών προσώπων δεν είναι ύβρις, αλλά αναφαίρετο δημοκρατικό δικαίωμα κάθε ενεργού πολίτη, η δε τυχόν ποινικοποίησή της, ιδιαίτερα σε αυτή την κρίσιμη περίοδο, εκτιμώ ότι πολλαπλώς ζημιώνει.

Πάτρα, 30-5-2013