12 Ιουλ 2013

Στελεχος της νεολαιας των ΑΝΕΛ ....παροτρυνει για χασις?

Πριν λιγο καιρο η νεολαια των ΑΝΕΛ μοιρασε σπορους βασιλικου....ενα εκλεγμενο μελος της εκτελεστικης επιτροπης της ΝΕΟΛΑΙΑΣ και εμπιστος της προεδρου κας Παπαδοπουλου Μανταλενα ανεβασε στην προσωπικη του σελιδα ...

τροπους χαλαρωσης με χασις και προτεινει σπορους????
Η κυρα ΜΑΝΤΑΛΕΝΑ δεν φροντισε μεχρι τωρα να δωσει απαντηση...ΟΤΑΝ γυρισει απο τας ΒΡΥΞΕΛΛΑΣ αναμενουμε απαντηση..
Το τραγούδι λέγεται "κάνε την ζωή σου πιο χαλαρή" και οι στίχοι του λένε μεαξύ άλλων χαρακτηριστικά:
"Η μόνη λέξη μόνο που είναι διεθνής, είναι αυτό που όλοι φωνάζουνε χασίς

συνήθεια που αποκτάς εφ όρου ζωής, καλυτερα χασικλής παρά μπεκρής.

Τουλάχιστον από το χόρτο δεν πέθανε κανείς

πως μπορείς να το κρίνεις άμα δεν το πιεις

καναβούρη τρώνε τα πουλιά και κελαηδάνε

χασίσι πίνουν τα παιδιά καλά περνάνε.

Kάνε την ζωή σου πιο χαλαρή,

στρίψε ένα τσιγάρο και έλα πιέστο μαζί μου

θα κάνουμε κεφάλι ως το πρωί

με λίγο μαροκάνο που έχω από μια γνωστή μου

Ελληνικό , Ολλανδικό και τσάρας καλό

κόλλησε μου ένα ταφάκι να μποω στο ρυθμό

το δρόμο της μαστούρας μου συχνά ακολουθώ

αποποινικοποπιστε το για λίγο και εδώ"