19 Ιουλ 2013

Αποχωρησε απο τους ΑΝΕΛ

Ευχαριστώ
Τους συμπατριώτες μου Αιγινήτες, τους κατοίκους του Πειραιά και των υπολοίπων Νησιών της Α’ Πειραιά που με τίμησαν ως υποψήφιο βουλευτή των Ανεξαρτήτων Ελλήνων στην Α’ Πειραιά τον Μάιο του 2012.
Μοναδικός σκοπός της συμμετοχής μου ήταν να....

βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις στην αποτροπή της συγκυβέρνησης των μνημονιακών κομμάτων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.
Μετά την συνεχιζόμενη εξαθλίωση του Λαού μας από τους εντολοδόχους ξένων συμφερόντων που οδηγεί στον αφανισμό του Ελληνισμού και το ξεπούλημα της περιουσίας του, θα αναζητήσω άλλο δρόμο αγώνα, χωρίς δισταγμό να θυσιάσω ακόμα και την ζωή μου για την πατρίδα μου και το μέλλον των παιδιών μου.
Πιστεύω ότι αν ο Ελληνικός Λαός δεν αντιδράσει δυναμικά, τα παιδιά μας θα ζήσουν σκλάβοι στην πατρίδα τους.

ΣΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΡΟΣ