7 Ιουλ 2013

Βουλευτης των ΑΝΕΛ συνομιλει με πρωην στελεχος ανελ που κατειγγειλε καμμενο τι παιζει?

ΑΡΧΙΣΑΝ τα οργανα
Maria Polyzou
πριν από 8 ώρες
Πνευματικό Εμβατήριο (1945) Άγγελος Σικελιανός.
"Ομπρός βοηθάτε να σηκώσουμε τον ήλιο πάνω απ’ την Ελλάδα....

ομπρός, βοηθάτε να σηκώσουμε τον ήλιο πάνω από τον κόσμο!
Τι, ιδέτε εκόλλησε η ρόδα του βαθιά στη λάσπη,
Κι α, ιδέτε, χώθηκε τα αξόνι του βαθιά στο αίμα!
Ομπρός, παιδιά, και δε βολεί μονάχος του ν’ ανέβει ο ήλιος
Σπρώχτε με γόνα και με στήθος, να τον βγάλουμε απ’ το γαίμα."
1Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε
Αρέσει στους Pantelis Polychronopoulos, Χριστινα Πετ και σε 4 άλλους.
Γεώργιος Νταβρής Μαρία να διαβάσεις τα τουιτ μου
πριν από 8 ώρες από κινητό · Μου αρέσει!
Maria Polyzou
Έχετε κάποιο συγκεκριμένο που θέλετε να διαβάσω; Το τελευταίο σας tweet από ό,τι είδα είναι το Μάρτιο.
πριν από 8 ώρες · Μου αρέσει!
Γεώργιος Νταβρής
 Τα σημερινά . Αλλιώς Μπες Φεις Μητρόπουλος Τάκης
πριν από 4 ώρες από κινητό · Μου αρέσει!
Γεώργιος Νταβρής Η Τάσος Τσανακλιδης
πριν από 4 ώρες από κινητό · Μου αρέσει!