2 Ιουλ 2013

ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ Φ.Φράγκος: "Δεν έχω καμία επαφή με τον Α.Σαμαρά"


Διαψεύδει κατηγορηματικά ότι δέχθηκε πρόταση υπουργοποίησης ή ότι βρίσκεται σε ανοικτή επικοινωνία με τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά ο επίτιμος Α/ΓΕΣ Φραγκούλης Φράγκος, μετά από σχετικά δημοσιεύματα που είδαν το φως της δημοσιότητας.
Μιλώντας σε στενούς του συνεργάτες διαβεβαίωνε ότι...
"Έχω να δω τον πρωθυπουργό από τις 20 Απριλίου όταν μου πρότεινε να αναλάβω σύμβουλος εθνικής ασφάλειας. Τιμητική η πρόταση, αλλά όπως έχω ήδη δηλώσει την απέρριψα για λόγους που έχουν να κάνουν με το ότι δεν μπορώ να δεχθώ την εξαθλίωση και τον οικονομικό διωγμό των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων. Αυτή είναι η θέση μου και δεν πρόκειται αν αλλάξει".
Πάντως η ένωση απόστρατων των Ενόπλων Δυνάμεων από τη Βόρεια Ελλάδα (4.500 μέλη) εισηγήθηκαν την υπουργοποίηση του Φραγκούλη Φράγκου με επιστολή τους στον πρωθυπουργό...
O ίδιος δηλώνει ότι "Έτσι ή αλλιώς δεν θα μπορούσα ως υπουργός να συνεργαστώ με αναπληρώτρια την Φ.Γεννηματά λόγω εντελώς διαφορετικής προσέγγισης των προβλημάτων των ΕΔ"...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr