Οι ρυθμιστικές αρχές τού Ηνωμένου Βασιλείου, ενημέρωσαν την Google
πως θα πρέπει να επαναδιατυπώσει την πολιτική χρήσης των υπηρεσιών της,
ώστε να είναι πιο κατανοητοί οι όροι σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα
των χρηστών. Την ίδια γραμμή ακολουθούν ...
η Γερμανία και η Ιταλία.
η Γερμανία και η Ιταλία.
Οι ρυθμιστικές αρχές έχουν δώσει διορία για την πραγματοποίηση των
αλλαγών έως τις 20 Σεπτεμβρίου, αλλιώς θα προβούν σε νομικές ενέργειες. Η
κίνηση αυτή σχετίζεται με τα παράπονα που έχουν προηγηθεί από χρήστες
και οργανισμούς στην Ισπανία και τη Γαλλία.
Το γραφείο της Βρετανικής Επιτροπής Πληροφοριών ανέφερε από τη δική του μεριά, πως οι όροι που ανανεώθηκαν πέρσι δεν δίνουν σαφείς πληροφορίες σχετικά με το πώς θα χρησιμοποιούνται από τη Google τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών στις υπηρεσίες της.
Από τη Google αναφέρουν σχετικά με το θέμα πως η πολιτική ιδιωτικότητας σέβεται τους νόμους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τους επιτρέπει να να δημιουργούν πιο απλές και αποτελεσματικές υπηρεσίες.
Συμπληρώνουν δε πως στα πλαίσια της διαμόρφωσης της πολιτικής ιδιωτικότητας, συνεργάζονται στενά με τις ρυθμιστικές αρχές και θα συνεχίσουν να κάνουν το ίδιο.
Υπενθυμίζεται ότι η Google έχει ήδη τιμωρηθεί από τις Ευρωπαϊκές Αρχές για τη συλλογή προσωπικών δεδομένων (κωδικοί, usernames κλπ) μέσω Wi-Fi.
Όπως γράφει ο Guardian, δώδεκα συστάσεις έχουν συνυπογράψει εν τω μεταξύ, 24 από τις 27 ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ, για να αποφευχθούν “μεγάλα ρίσκα” ως προς την ιδιωτικότητα των χρηστών.
Από τον περασμένο Μάρτιο, η Google συνδυάζει με σύννομο τρόπο τα δεδομένα από υπηρεσίες και sites που της ανήκουν, όπως το YouTube και το Gmail, για καλύτερη στοχευμένη διαφήμιση, ενώ από τον Ιανουάριο έχει δεσμευθεί ότι θα επαναδιατυπώσει την πολιτική χρήσης των υπηρεσιών της, πράγμα που δεν έχει πράξει ακόμα.
Οι ρυθμιστικές αρχές της Ευρώπης ξεκίνησαν κατά συνέπεια έρευνα σχετικά με αυτή την κίνηση της εταιρείας, η οποία ανατέθηκε στη Γαλλική αρχή δεδομένων.
Οι μέθοδοι της Google δεν χαρακτηρίζονται παράνομες, αλλά “οι πρακτικές της θα πρέπει να τροποποιηθούν, όταν συνδυάζει προσωπικά δεδομένα χρηστών από όλες τις υπηρεσίες, αφού ο συνδυασμός σε τόσο μεγάλη κλίμακα εμπεριέχει υψηλό ρίσκο γα την ιδιωτικότητα των χρηστών”, αναφέρει η Γαλλική Αρχή.
Οι συστάσεις περιλαμβάνουν τα προσωπικά δεδομένα, το ιστορικό των περιηγήσεων από τους browsers, καθώς και τη συλλογή των γεωγραφικών δεδομένων και των πληροφοριών των πιστωτικών καρτών.
Το γραφείο της Βρετανικής Επιτροπής Πληροφοριών ανέφερε από τη δική του μεριά, πως οι όροι που ανανεώθηκαν πέρσι δεν δίνουν σαφείς πληροφορίες σχετικά με το πώς θα χρησιμοποιούνται από τη Google τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών στις υπηρεσίες της.
Από τη Google αναφέρουν σχετικά με το θέμα πως η πολιτική ιδιωτικότητας σέβεται τους νόμους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τους επιτρέπει να να δημιουργούν πιο απλές και αποτελεσματικές υπηρεσίες.
Συμπληρώνουν δε πως στα πλαίσια της διαμόρφωσης της πολιτικής ιδιωτικότητας, συνεργάζονται στενά με τις ρυθμιστικές αρχές και θα συνεχίσουν να κάνουν το ίδιο.
Υπενθυμίζεται ότι η Google έχει ήδη τιμωρηθεί από τις Ευρωπαϊκές Αρχές για τη συλλογή προσωπικών δεδομένων (κωδικοί, usernames κλπ) μέσω Wi-Fi.
Όπως γράφει ο Guardian, δώδεκα συστάσεις έχουν συνυπογράψει εν τω μεταξύ, 24 από τις 27 ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ, για να αποφευχθούν “μεγάλα ρίσκα” ως προς την ιδιωτικότητα των χρηστών.
Από τον περασμένο Μάρτιο, η Google συνδυάζει με σύννομο τρόπο τα δεδομένα από υπηρεσίες και sites που της ανήκουν, όπως το YouTube και το Gmail, για καλύτερη στοχευμένη διαφήμιση, ενώ από τον Ιανουάριο έχει δεσμευθεί ότι θα επαναδιατυπώσει την πολιτική χρήσης των υπηρεσιών της, πράγμα που δεν έχει πράξει ακόμα.
Οι ρυθμιστικές αρχές της Ευρώπης ξεκίνησαν κατά συνέπεια έρευνα σχετικά με αυτή την κίνηση της εταιρείας, η οποία ανατέθηκε στη Γαλλική αρχή δεδομένων.
Οι μέθοδοι της Google δεν χαρακτηρίζονται παράνομες, αλλά “οι πρακτικές της θα πρέπει να τροποποιηθούν, όταν συνδυάζει προσωπικά δεδομένα χρηστών από όλες τις υπηρεσίες, αφού ο συνδυασμός σε τόσο μεγάλη κλίμακα εμπεριέχει υψηλό ρίσκο γα την ιδιωτικότητα των χρηστών”, αναφέρει η Γαλλική Αρχή.
Οι συστάσεις περιλαμβάνουν τα προσωπικά δεδομένα, το ιστορικό των περιηγήσεων από τους browsers, καθώς και τη συλλογή των γεωγραφικών δεδομένων και των πληροφοριών των πιστωτικών καρτών.