29 Αυγ 2013

Το προφιλ του fotisbobolas που καταγγελει τον ΚΑΜΜΕΝΟ...

Απο την σελιδα του........http://fotisbobolas.wordpress.com/about/

epsn0004bΕίμαι ένας άνθρωπος από αυτούς που χαρακτηρίζονται ενεργοί πολίτες. Έχω αγωνιστεί για να σπουδάσω, να εργαστώ, να επιχειρήσω, να κάνω οικογένεια, να επιβιώσω, να ..
αποκτήσω κοινωνική αντίληψη και συναισθηματική ευφυΐα (με άλλα λόγια να ξεστραβωθώ), αλλά και να προσφέρω από τα περιορισμένα μου αποθέματα στην κοινωνία που λειτουργώ.
Έχω υποστεί όλες τις δυσκολίες, τους περιορισμούς, τις απογοητεύσεις και τις ζημιές που υφίσταται το 90% των Ελλήνων από την δομή και την λειτουργία μιας κοινωνίας που καθοδηγείται από ανίκανες και επικίνδυνες κυβερνήσεις. Κυβερνήσεις, οι οποίες συναγωνίζονται ποια θα κάνει το μεγαλύτερο κακό στην χώρα.
Δεν έχω επιχειρηματικές σχέσεις ή οποιεσδήποτε άλλου είδους συνδιαλλαγές με συνεπώνυμους συγγενείς μου του χώρου των παραδοσιακών ΜΜΕ και άλλων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.
Προσπαθώ και εγώ με τα μέσα που διαθέτω, τα ίδια ακριβώς με όλους τους ενεργούς πολίτες, να κάνουμε την κοινωνία καλύτερη, από μέσα…
Έχοντας εντρυφήσει για πάνω από 25 χρόνια στην λειτουργία, εντός και εκτός Ελλάδος, της κοινωνίας, οικονομίας, δημόσιας διοίκησης, του ιδιωτικού τομέα, της τεχνολογίας, του διαδικτύου, των κοινωνικών δικτύων (social networks) και μελετώντας τα ΜΜΕ, τα συστήματα εξουσίας, την αρχιτεκτονική των διαπλοκών, και την χειραγώγηση των πολιτών, έχω επαρκή – κατά την άποψη μου – εικόνα της πραγματικότητας.
Αυτή η πραγματικότητα, όπως αντιλαμβάνεται και ο τελευταίος Έλληνας πολίτης, είναι κρίσιμη. Αρκετοί μάλιστα έχουν καταβληθεί από μια ισοπεδωτική απαισιοδοξία, σαν να μην είναι ικανή μια ολόκληρη κοινωνία να αντιδράσει και να βρει διέξοδο από την κρίση δεκαετιών που την μαστίζει.
Η δική μου άποψη είναι διαφορετική και πάντως απόλυτα αισιόδοξη. Η μελέτη μου, έχει καταδείξει ότι οι περισσότερες κοινωνίες του κόσμου, αναπτύσσουν – από τα κάτω – συγκεκριμένα αντανακλαστικά απέναντι στην παγκόσμια κρίση. Αναπτύσσουν νέους τρόπους επικοινωνίας, ενημέρωσης, συνεργασίας, διαμοίρασης της σκέψης, δικτύωσης, συντονισμένης δράσης και δυναμικής παρέμβασης στα κοινά. Και ακόμα, διανύουμε την εποχή της διαδικτυακής διαφάνειας που μετεξελίσσεται και μετουσιώνεται σε διαφάνεια παντού, για όλους και για όλα!
Το προσωπικό μου όραμα για την κοινωνία μας είναι καθαρό. Είναι ο οδηγός μου. Μια κοινωνία που αντιδρά και ανορθώνεται άμεσα και εντυπωσιακά, που παίρνει τα πράγματα στα χέρια της, που αναδεικνύει άξια πρόσωπα και άξια μυαλά, που ενθαρρύνει και αξιοποιεί την συμμετοχή μεγάλων κοινωνικών ομάδων από ενεργούς πολίτες, για την επίτευξη της μεγάλης αλλαγής και της εισόδου στην νέα εποχή.
Υπάρχουν σημαντικές γνώσεις και καταλυτικά μέσα, ικανά να επιφέρουν ευρείας έκτασης κοινωνικές αλλαγές.
Είμαι εδώ για να βοηθήσω στην διάδοση τους. Την διάδοση των ιδεών και των μέσων που κάθε ξεχωριστό μέλος της κοινωνίας μπορεί να αξιοποιήσει, ενισχύοντας με υγιή και κοινωνικό τρόπο τον εαυτό του για την επίτευξη συλλογικών στόχων, οργάνωσης, ανάπτυξης, δικαιοσύνης και ευημερίας.
Σηκώστε τα μανίκια, έχουμε πολύ δουλειά!..