10 Σεπ 2013

AΠΟΚΑΛΥΨΗ> Το σατανικό σχέδιο του Μουρούτη και της Όλγας για να αντιμετωπίσουν τον Κοτσιφάκη. Ποια έστειλε το Burberry στον Τσίπρα!

Ένα σατανικό σχέδιο με την υπογραφή του Γιώργου Μουρούτη και την συμμετοχή της Όλγας Κεφαλογιάννη και του ΕΟΤ βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.
Τα δύο κυβερνητικά στελέχη που συναντήθηκαν ουκ ολίγες φορές στο...

ημίφως του Μεγάρου Μαξίμου σχεδίασαν την πιο σατανική επικοινωνιακή αντεπίθεση που θα μπορούσαν να επινοήσουν τα μαγειρεία του Μαξίμου, κόντρα στο απεργιακό μέτωπο του ΣΥΡΙΖΑ!
Το σχέδιο δεν είναι άλλο από μια αστρική βροχή με Βραζιλιάνες καλλονές οι οποίες θα ενσκήψουν στην Αθήνα αλλά και στην περιφέρεια και μια τεράστια αράχνη από καυτά κόκκινα μπινίκι θα σκεπάσει τον ουρανό με στόχο κανείς να μην ασχολείται πλέον με τον Θεμιστοκλή Κοτσιφάκη (σχετική φωτό) της ΟΛΜΕ, ο οποίος σε καμία περίπτωση δεν διαθέτει αντίστοιχες αναλογίες!
Το δεύτερο ύπουλο χτύπημα του Μουρούτη έχει προηγηθεί! Δεν είναι άλλο από το περίφημο πουκάμισο Burberry που φορούσε στην διαδήλωση ο Αλέξης, ο Μπέρμπερης. Σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται για ένα πουκάμισο αδειανό μια και η τιμή του φλερτάρτει με τα 250-300 ευρώ.
Μόνο που το πουκάμισο που έφτασε στο σπίτι του Αλέξη, δεν ήταν δώρο της Περιστέρας. Η εντυπωσιακή συσκευασία και η σχετική κάρτα που το συνόδευε είχε πάνω το όνομα νεαρής Ελληνίδας ηθοποιού από τις πιο γοητευτικές (κούκλα αλλά με άποψη) η οποία δεν κρύβει την αδυναμία της στον Αλέξη.
Τώρα αν το έστειλε η ίδια ή ο Μουρούτης, το πράγμα ελέγχεται! Πάντως ο Αλέξης για να ευχαριστήσει το κορίτσι φόρεσε το πουκάμισο και φωτογραφήθηκε με αυτό!
Όσο για την αστρική βροχή από τα κορίτσια του Σάο Πάολο διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ της Βίκυς Κουρλιμπίνη που ακολουθεί>
Η απόφαση για δημιουργία γραφείου εξωτερικού του ΕΟΤ στο Σάο Πάολο πριν από δύο μήνες, με αρμοδιότητα τις αγορές Νοτίου Αμερικής, ξάφνιασε αρχικά, ειδικά τη στιγμή που καταργούταν τα γραφεία σε Αυστραλία και Ισπανία. Εντούτοις το άνοιγμα στην 5η μεγαλύτερη οικονομία παγκοσμίως και παράλληλα στην πλέον ελκυστική ανερχόμενη τουριστική χώρα μπορεί να αυξήσει έξι φορές τον αριθμό των Βραζιλιάνων που επισκέπτονται την Ελλάδα σε βάθος τριετίας.

Πιο συγκεκριμένα, στόχος είναι ο αριθμός τουριστών από τη μακρινή Βραζιλία να φτάσει σε πρώτη φάση τις 150 χιλ., με «σκαλοπάτι» για το 2014 να έχει καθοριστεί στις 50 χιλ. αφίξεις, αριθμός διπλάσιος από τις 25 χιλ. με τις οποίες υπολογίζεται ότι θα κλείσει η φετινή χρονιά. Το γεγονός μάλιστα πως το βραζιλιάνικο καλοκαίρι διαρκεί από το Δεκέμβριο μέχρι το Φεβρουάριο, μήνες κατά τους οποίους ταξιδεύει και ο μεγαλύτερος όγκος των επισκεπτών, θεωρείται ιδιαίτερα ευνοϊκή παράμετρος στη λογική της διεύρυνσης της δικής μας τουριστικής σεζόν.


Όπως σημειώνει στο Capital.gr ο πρόεδρος του ελληνο- βραζιλιανού εμπορικού και βιομηχανικού επιμελητηρίου Κίμων Πάτκας, το άνοιγμα στην πολλά υποσχόμενη τουριστική αγορά της Βραζιλίας είναι δύσκολο, όχι όμως ακατόρθωτο, δεδομένου πως για την επίσκεψη στην Ελλάδα αφενός δεν απαιτείται η έκδοση βίζας, αφετέρου η πρόσβαση είναι εύκολη μέσω Κωνσταντινούπολης και άρα θα μπορούσαν να καταρτιστούν συνδυαστικά τουριστικά πακέτα. Εξάλλου, στατιστικές που πραγματοποιούνται στη Βραζιλία φέρνουν την Ελλάδα στην κορυφή ως προορισμός επιλογής για τους Βραζιλιάνους, οι οποίοι θεωρούν το συγκεκριμένο ταξίδι «όνειρο ζωής».

Η Βραζιλία σήμερα, βάσει των αναφορών των αρχών διαχείρισης των αεροδρομίων, έχει εσωτερική μετακίνηση περίπου 85 εκατ. ατόμων, εκ των οποίων 9,3 εκατ. ταξιδεύουν στο εξωτερικό. Αν και αναλογικά με το πληθυσμό της χώρας (περίπου 193 εκατ. κάτοικοι), το ποσοστό που ταξιδεύει θεωρείται ακόμη χαμηλό, η εξέλιξη της τουριστικής δαπάνης είναι εντυπωσιακή, καταγράφοντας ετήσια αύξηση της τάξης του 31% μεταξύ 2003 και 2010.

Αυτή τη στιγμή, όπως ενημερώνει ο πρόεδρος του επιμελητηρίου, πέρα από τις δράσεις του ΕΟΤ, γίνονται προσπάθειες για συνεργασία των τουριστικών επιχειρήσεων μεταξύ των δύο χωρών (κυρίως σε επίπεδο ξενοδοχείων και τουριστικών πρακτορείων), ώστε να υπάρχει αμφίδρομη ροή τουριστών προς τις δύο χώρες, λαμβάνοντας υπόψη τα δύο καλοκαίρια τον χρόνο, σε βόρειο και νότιο ημισφαίριο. Ήδη κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, περίοδο για την οποία προς το παρόν υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία για τις αφίξεις ανά χώρα προέλευσης από το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, η ροή επισκεπτών από τη «χώρα της σάμπας» είναι ενισχυμένη κατά 37,7%.

Οι προοπτικές για δυναμική διείσδυση στην αγορά της Βραζιλίας ενισχύονται και από το γεγονός πως η ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας έχει τεθεί στην κορυφή των προτεραιοτήτων της χώρας. Ειδικότερα, το Εθνικό Σχέδιο της Βραζιλίας περιλαμβάνει την ενίσχυση της εγχώριας αγοράς με δημιουργία 1,7 εκατομμυρίων θέσεων εργασίας στον τουριστικό τομέα, ώστε να εξυπηρετήσει 217 εκατομμύρια εγχώριες αφίξεις σε 65 τουριστικούς προορισμούς.

Βίκυ Κουρλιμπίνη
vicky.kourlibini@capital.gr
 http://www.kourdistoportocali.com