Η πώληση προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα των
οποίων η ημερομηνία λήξεως έχει παρέλθει, είναι το θέμα με το οποίο
ασχολείται το Bloomberg,
το οποίο επισημαίνει πως η κίνηση αυτή «έχει να κάνει πιο πολύ με την
λιτότητα στη χώρα, παρά με την...
ανισότητα των κοινωνικών στρωμάτων».
Σε άρθρο του Λεονιντ Μπερσίντσκι στο Bloomberg με τίτλο «Τα ελληνικά σούπερ μάρκετ θα πουλάνε πλέον ληγμένα τρόφιμα», γίνεται λόγος για το νέο μέτρο της πώλησης των προϊόντων περιορισμένης διατηρησιμότητας «στην Ελλάδα που βρίσκεται στον έκτο χρόνο της ύφεσης».
Στη συνέχεια, το ειδησεογραφικό πρακτορείο αναφέρει και το σκεπτικό με το οποίο η κυβέρνηση προχώρησε σε αυτό το μέτρο, σημειώνοντας: «Το μέτρο, σχεδιάστηκε προκειμένου να βοηθήσει και τους εμπόρους λιανικής οι οποίοι έχουν ''χτυπηθεί'' από την χαμηλή ζήτηση, αλλά και τους φτωχούς καταναλωτές. Την ίδια στιγμή, αγανακτισμένοι σχολιαστές στα ελληνικά ΜΜΕ,στηλιτεύουν την κίνηση της κυβέρνησης Σαμαρά ως μια βίαιη υπενθύμιση της διαχωριστικής γραμμής μεταξύ φτωχών και πλουσίων», τονίζει το άρθρο.
Ωστόσο το μέτρο αυτό έχει λογική σύμφωνα με το Bloomberg, «καθώς πήρε πολύ καιρό στους Ελληνες για να καταλάβουν πως ότι έγινε στην οικονομία τους, ήταν ένα απευθείας αποτέλεσμα του γεγονότος πως ζούσαν πέρα από τις δυνατότητες τους. Τα νέα εκπτωτικά ράφια με τα ''ληγμένα'', έχουν να κάνουν πιο πολύ με την λιτότητα παρά με την ανισότητα», σημειώνει το δημοσίευμα.
ανισότητα των κοινωνικών στρωμάτων».
Σε άρθρο του Λεονιντ Μπερσίντσκι στο Bloomberg με τίτλο «Τα ελληνικά σούπερ μάρκετ θα πουλάνε πλέον ληγμένα τρόφιμα», γίνεται λόγος για το νέο μέτρο της πώλησης των προϊόντων περιορισμένης διατηρησιμότητας «στην Ελλάδα που βρίσκεται στον έκτο χρόνο της ύφεσης».
Στη συνέχεια, το ειδησεογραφικό πρακτορείο αναφέρει και το σκεπτικό με το οποίο η κυβέρνηση προχώρησε σε αυτό το μέτρο, σημειώνοντας: «Το μέτρο, σχεδιάστηκε προκειμένου να βοηθήσει και τους εμπόρους λιανικής οι οποίοι έχουν ''χτυπηθεί'' από την χαμηλή ζήτηση, αλλά και τους φτωχούς καταναλωτές. Την ίδια στιγμή, αγανακτισμένοι σχολιαστές στα ελληνικά ΜΜΕ,στηλιτεύουν την κίνηση της κυβέρνησης Σαμαρά ως μια βίαιη υπενθύμιση της διαχωριστικής γραμμής μεταξύ φτωχών και πλουσίων», τονίζει το άρθρο.
Ωστόσο το μέτρο αυτό έχει λογική σύμφωνα με το Bloomberg, «καθώς πήρε πολύ καιρό στους Ελληνες για να καταλάβουν πως ότι έγινε στην οικονομία τους, ήταν ένα απευθείας αποτέλεσμα του γεγονότος πως ζούσαν πέρα από τις δυνατότητες τους. Τα νέα εκπτωτικά ράφια με τα ''ληγμένα'', έχουν να κάνουν πιο πολύ με την λιτότητα παρά με την ανισότητα», σημειώνει το δημοσίευμα.