24 Σεπ 2013

Χρήστης του Facebook, κατηγορεί τον Κώστα Μαρκόπουλο

Ο χρήστης του Facebook, Βάγιας Κατσός, κατηγορεί τον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Κώστα Μαρκόπουλο, για παράνομη χρήση πνευματικής ιδιοκτησίας.
Ανέφερε πριν λίγο, κάτω από ανάρτηση του κ. Μαρκόπουλου...



Δεν ξέρω ποιόν γραφίστα εμπιστεύεστε και ούτε με ενδιαφέρει να μάθω. 

Καλό είναι όμως να μάθετε πως η συγκεκριμένη εικόνα της υψηλής γέφυρας μου ανήκει, καθώς είμαι ο άνθρωπος που την τράβηξε και δεν θυμάμαι ποτέ να σας την έχω πουλήσει ώστε να έχετε το δικαίωμα να τη χρησιμοποιήσετε. 

Οπότε, σας παρακαλώ πολύ δημόσια να την αποσύρετε (καθώς θεωρώ πως έγινε εν’ αγνοία σας και όχι με πρόθεση) και να μην ξαναχρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε πνευματική εργασία μου χωρίς την προηγούμενη άδεια μου. 

Σε διαφορετική περίπτωση θα θεωρήσω πως η κλοπή της πνευματικής μου εργασίας έγινε εις γνώσιν σας και θα πράξω τα νόμιμα δέοντα. 

Ευχαριστώ.




Αναμένεται η αντίδραση του κ. Μαρκόπουλου

Hellas2News