Σε σοκαριστικές αποκαλύψεις προβαίνουν πολυάριθμα δημοσιεύματα του βελγικού Τύπου σχετικά με το αεροπλάνο που συνετρίβη χθες στο Βέλγιο οδηγώντας στο θάνατο τον πιλότο και 10 αλεξιπτωτιστές.
Το αεροσκάφος είχε ξανασυντριβεί πριν από 13 χρόνια, το 2000, αναφέρει ο Τύπος...
Πιο συγκεκριμένα:
Το αεροπλάνο, το οποίο σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες έχασε ένα φτερό
πριν πέσει σ" έναν αγρό κοντά στη Ναμίρ (νότιοΒέλγιο), ένα Pilatus PC-6
Turbo Porter ελβετικής κατασκευής, είχε τεθεί σε υπηρεσία το Νοέμβριο
του 1969, σύμφωνα με την εφημερίδα «Λα Λιμπρ Μπελζίκ».
Το σκάφος ήταν ως το 1984 ιδιοκτησία της ελβετικής εταιρείας Ciba –
Pilatus και ειδικευόταν σε γεωργικούς ψεκασμούς. Στη συνέχεια
χρησιμοποιήθηκε, από το 1985 ως το 1989, για επιχειρήσεις του Ερυθρού
Σταυρού, κυρίως στην Αγκόλα.
Το 1989 έγινε ιδιοκτησία ενός κέντρου αλεξιπτωτισμού στη Φλάνδρα (βόρειο Βέλγιο), το Paracentrum στο Oud-Turnhout.
Όμως στις 12 Μαρτίου του 2000, το αεροπλάνο συνετρίβη στο μικρό
αεροδρόμιο του Μουρσέλε, όχι μακριά από τη γαλλική πόλη Λίλλη. Το
μονοκινητήριο ελικοφόρο έπεσε ενώ πετούσε σε ύψος περίπου 30 μέτρων από
το έδαφος, με αποτέλεσμα να τραυματισθεί ο πιλότος και οι δέκα επιβάτες
του, σύμφωνα με τη «Λα Λιμπρ Μπελζίκ».
«Το αεροσκάφος, το οποίο έφερε τότε την νομασία OO-FWJ, επισκευάσθηκε
και μετονομάσθηκε το 2002 σε HB-FFP. Το 2003, η Pilatus Flugzugwerke
πούλησε το επισκευασμένο αεροπλάνο στην εταιρεία Namur Air Promotion», η
οποία το χρησιμοποιούσε χωρίς πρόβλημα ως το χθεσινό δυστύχημα, εξηγεί η
εφημερίδα.