14 Οκτ 2013

Aποχωρηση πολιτευτη μελος του Συντονιστικου της νεολαιας των ΑΝΕΛ

Κώστας Πανουσόπουλος
Συναγωνιστές και συναγωνίστριες,
σας ενημερώνω ότι προ ημερών υπέβαλα την παραίτησή μου απ' το Συντονιστικό Γραφείο της Νεολαίας των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, στο οποίο ήμουν υπεύθυνος για ....
την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Οι λόγοι που με οδήγησαν στην απόφασή μου αυτή είναι αφενός η διαφωνία μου στο χειρισμό σημαντικών πολιτικών ζητημάτων, η αδυναμία της ηγεσίας του Κινήματος και της Νεολαίας να βρει τις κατάλληλες λύσεις σε όλα αυτά καθώς και η διαφωνία μου με ανίερες συμμαχίες που προέκυψαν χωρίς κανένα όργανο της νεολαίας ή του κινήματος να έχει ενημερωθεί και συμφωνήσει με αυτά.
Όντας αποκαρδιωμένος, βλέπω ιδρυτικά στελέχη, συναγωνιστές και φίλους να αποχωρούν απ' το Κίνημα, εύχομαι έστω και καθυστερημένα, να ανοίξουν τα μάτια και τα αυτιά όσων αντιλαμβάνονται το κίνημα ως λάφυρο και τους εαυτούς τους ως ηγεμόνες.
Με πατριωτικούς χαιρετισμούς,
Κώστας Ι. Πανουσόπουλος