25 Οκτ 2013

Αποχωρηση απο την Ν.Δ

Πάνω από όλα, είμαι Έλληνας και δεξιός δεν απεμπολώ τις ιδέες και τα ιδανικά μου.
Αυτά για να προλάβω τους έμμισθους του μορφώματος.
Είναι γνωστό των πάντων ότι στην δεξιά παράταξη βρισκόμουν χωρίς ....διακοπή και  χωρίς έμμισθη θέση από 16 χρονών παιδάκι.
Ποτέ δεν διαφώνησα με τις  ηγεσίες της Ν.Δ  αν και .....
κατά διαστήματα άλλαξαν πολλές.
Ποτέ δεν συμμετείχα σε διασπαστικούς μηχανισμούς η αποχωρίσεις, σε δημιουργίες άλλων πολιτικών συγγενών κομμάτων  (ΠΟΛΑΝ  η ΔΙΑΝΑ).
Όλες οι διαφωνίες μου έβρισκαν  λύση στα όργανα.
Σήμερα με μεγάλη μου λύπη διαπιστώνω ότι αν και γνωστό των πάντων η στήριξη μου στο πρόσωπο του Αντώνη Σαμαρά, δεν λειτουργούν τα όργανα, άλλοι αποφασίζουν για τους πολλούς.
Νιώθω απογοητευμένος για όλα αυτά που συμβαίνουν στην πατρίδα μου, όμως μέχρι σήμερα διατηρούσα μια ελπίδα, μετά όμως και την τελευταία και ξαφνική αγάπη προς τους βιαστές και κακοποιούς της πατρίδας μου  δεν ελπίζω !!!
Θα παραμείνω πιστός στις ιδέες και τα ιδανικά της πατρίδας μου με όποιο τίμημα και κόστος …..βλέπεις, μεγάλωσα με το τρίπτυχο πατρίδα θρησκεία οικογένεια