3 Οκτ 2013

NEA αποχωρηση απο τους ΑΝΕΛ....ερχεται καταιγιδα!!!

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΛΑΪΑΔΗΣ
Αγαπητοί Συναγωνιστές,
Σας ενημερώνω ότι προ ολίγου έθεσα την παραίτησή μου, στον Πρόεδρο του Κινήματος των ΑΝΕΛ, τον οποίο και ...ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που έδειξε όλο αυτό τον καιρό στο πρόσωπό μου, επιλέγοντάς με ακόμη και ως υποψήφιο βουλευτή του Κινήματος του οποίου προεδρεύει.
Θα ήθελα επίσης να σας ενημερώσω, ότι θα παραμείνω στον κινηματικό χώρο και θα συνεχίσω από εκεί να δίνω τον προσωπικό μου αγώνα παράλληλα με όλους εκείνους τους Έλληνες που αγωνιούν ανιδιοτελώς για το καλό της Πατρίδας μας.
Θα βρεθούμε εξάλλου πολλές φορές όλοι μαζί, καθώς σας θεωρώ όλους σας Συναγωνιστές μου, παρότι πολλές φορές έχω ανοιχτά διαφωνήσει είτε με θέσεις είτε με στρατηγικές, άλλοτε του Κινήματος και άλλοτε στελεχών αυτού.

Μετά τιμής
Γιώργος Αλαϊάδης