23 Νοε 2013

Η ερώτηση του μήνα: Ποιον γνωστό Έλληνα αντιπαθείτε περισσότερο;..

Πάγκαλος, Σαμαράς στις πρώτες θέσεις…

Ακολουθούν Κασιδιάρης, Τρέμη, Λιάγκας κ.α…

Έχουμε και λέμε, λοιπόν...




Κύριος Στέλιος, 78 ετών, συνταξιούχος μαρμαράς


- Τον Πάγκαλο! Θέλει και ρώτημα;

- Γιατί τον αντιπαθείτε περισσότερο απ' όλους; - Έφαγε πολλά, καιρός να ξεράσει και λίγο. - Κύριε Στέλιο να σας βγάλω μία φωτογραφία;

- Βγάλε, αλλά μη βγω πολύ ωραίος και με δουν πολλοί γιατί θα μας σκοτώσει η Παγώνα!

- Ποια είναι η Παγώνα; - Η γυναίκα μου..



Πασχάλης, 24, Φοιτητής στη Γυμναστική Ακαδημία


- Περισσότερο απ' όλους μου τη δίνει ο Λιάγκας.

- Γιατί; - Το στυλ του γενικά, κι αυτά που λέει, όλα.. Δεν τον πάω καθόλου!



Γιάννης, 28, Ηλεκτρονικός

- Ποιόν γνωστό Έλληνα αντιπαθείς περισσότερο;

- Τον Τσίπρα! - Γιατί; - Γιατί το παίζει πολύ έξυπνος..



Ιωάννα, 18, φοιτήτρια στο Φιλολογικό

- Τον Μουτσινά. Τον Νίκο Μουτσινά.

- Γιατί τον αντιπαθείς;

- Μου φαίνεται σπαστικός. Ο τρόπος του.. Πολύ ειρωνεία πουλάει.



Γεωργία, 16 (αριστερά), Μαρία, 16 (δεξιά), μαθήτριες


- Κορίτσια ποιον Έλληνα επώνυμο αντιπαθείτε περισσότερο;

- (Γεωργία) Τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου! - Γιατί;

- Δεν ξέρω, δεν τον χωνεύω απλά.. Ούτε φυσιογνωμικά μου προκαλεί καμία συμπάθεια, ούτε τα τραγούδια του μου αρέσουν..

- Εσύ Μαρία;

- Την Δήμητρα Γαλάνη. - Γιατί;

- Για τους ίδιους ακριβώς λόγους!



Γιώργος, 24, Φτιάχνει τη δική του σειρά street ρούχων, Σουζάνα, 25, μπαρίστα

- (Σουζάνα) Την Όλγα Τρέμη!

- Γιατί;

- Τι γιατί; Γιατί όχι να λες.. Εκπροσωπεί ένα προπαγανδιστικό πολιτικό-δημοσιογραφικό σύστημα φερέφωνων, ενώ δουλειά της θα έπρεπε να είναι η αληθινή ενημέρωση του κόσμου.

- Εσύ Γιώργο;

- Εγώ δεν αντιπαθώ κανέναν. - Δεν μπορεί..

- Κι όμως.. Κάνω ζάπινγκ κι άμα πετύχω κανέναν που μου τη σπάει απλά αλλάζω κανάλι. Δεν κάθομαι να το σκεφτώ παραπάνω, πόσο μάλλον να αντιπαθήσω κάποιον με πάθος!

- ( Διακόπτει η Σουζάνα) Ούτε τον Άδωνη;

- Ρε παιδιά αυτοί είναι για να τους βλέπεις και να γελάς, όχι για να τσατίζεσαι. Έτσι το βλέπω εγώ..



Τάσος, 22, άνεργος

- Τον Πρόεδρο!

- Ποιον πρόεδρο;

- Τον πρόεδρο της χώρας, τον Σαμαρά.

- Α, τον Πρωθυπουργό.. Γιατί τον αντιπαθείς περισσότερα απ' όλα;

- Γιατί λέει ψέματα.

lifo.gr