Η ΓΣΕΕ είναι το συνδικαλιστικό όργανο χιλιάδων Ελλήνων εργαζομένων. Και η δράση της, είναι η αλήθεια, μπορεί να χαρακτηριστεί δυναμική σε πολλές των περιπτώσεων, αν και τα ..
αποτελέσματα δεν τη δικαιώνουν, αν σκεφτούμε τις διαδοχικές μειώσεις μισθών που έχει υποστεί μεγάλο μέρος του εργατικού δυναμικού.
Για τους παραπάνω λόγους, την Τετάρτη 6 Νοεμβρίου έχει αποφασιστεί γενική απεργία και το "διαφημιστικό" της ΓΣΕΕ καλεί τους εργαζόμενους να παρευρεθούν στο Πεδίο του Άρεως στις 11 το πρωί με σύνθημα "Σε αυτή την απεργία πάμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, κανείς δεν την παλεύει μόνος!!!".
Με στοιχεία εκμοντερνισμού θα λέγαμε το σλόγκαν, κάτι που δεν φαίνεται να ακολουθείται, όμως, στην επικοινωνιακή πολιτική. Αυτό, επειδή μπορεί από τη μία πλευρά να επιχειρείται με κάθε τρόπο να ενημερωθεί η "εργατιά", από την άλλη πλευρά ωστόσο, η αδυναμία να ληφθεί απόφαση από την εκτελεστική γραμματεία και να "πλασαριστεί" η γενική απεργία από ΜΜΕ που αποδεδειγμένα προβάλουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις, οδήγησε τη ΓΣΕΕ να δώσει την καμπάνια και το promotion στην αμερικανική και γνωστή σε όλους μας... Google.
Εμείς έχουμε την εντύπωση ότι θα έπρεπε να βρεθεί τρόπος ώστε η ΓΣΕΕ να "επικοινωνήσει" την απεργία μέσω ελληνικών ενημερωτικών ΜΜΕ, τα οποία βεβαίως αποτελούνται από Έλληνες εργαζόμενους.

Τι λέει η ΓΣΣΕ

Την απάντηση δίνει στο newpost ο γ.γ της ΓΣΕΕ Νίκος Κιουτσούκης, ο οποίος δηλώνει ορθά - κοφτά πως «δώσαμε τη διαφήμιση στη Google γιατί μας ήρθε πιο φθηνά».
Και εξηγεί: «Πληρώσαμε 2000 ευρώ για 5 ημέρες, ενώ έχουμε απευθυνθεί σε ελληνικό site -δεν θα σας αποκαλύψω ποιο- και μας ζήτησε 700 ευρώ την ημέρα. Μέσω της google η κινητοποίηση διαφημίζεται σε όλα τα ελληνικά ενημερωτικά site που έχουν συνεργασία με την ξένη εταιρεία. Η απόφαση πέρασε από την οικονομική επιτροπή της ΓΣΕΕ στη βάση της διαρκούς απόφασης της Εκτελεστικής Επιτροπής πως θα γίνεται ό,τι είναι απαραίτητο για να προωθούνται οι δράσεις και κινητοποιήσεις της Συνομοσπονδίας προς τους εργαζόμενους».
Χ.Σ. - Ν.Κ.