27 Νοε 2013

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ ΤΗΣ ΜΕΝΕΓΑΚΗ: "Έφθασα στον ΘΑΝΑΤΟ, προσευχόμουν συνέχεια στον Θεό"! Ο εφιάλτης της Ελένης που ακόμη δεν μπορεί να ξεπεράσει!!!


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ ΤΗΣ ΜΕΝΕΓΑΚΗ:
Της Τζένης Μαυρίδη
Τα προβλήματα δεν έχουν τελειωμό για τη «βασίλισσα της ελληνικής τηλεόρασης». Οι εφιαλτικές στιγμές που έζησε στο παρελθόν συν τα σοβαρά προβλήματα υγείας την ...
εμποδίζουν να ζήσει σαν νέα γυναίκα και να χαρεί τον έρωτά της ανέμελη. Η ίδια δεν διστάζει, ακόμη και στον αέρα της εκπομπής της, να αποκαλύψει το μαρτύριο που περνά. Από τη μια οι ταχυπαλμίες που την τρομάζουν και την αποσυντονίζουν και από την άλλη οι κρίσεις άγχους και στρες που τη φτάνουν στα όριά της.
Η Ελένη δεν φοβάται να μιλήσει γι’ αυτά. Θέλει να τα ξεπεράσει, να κάνει μια νέα αρχή που θα της δώσει τη δύναμη να ζήσει και πάλι όπως θέλει η ίδια. Τόσο καιρό όλα αυτά της έλειψαν. Η έντονη προσήλωση στη δουλειά και οι επαγγελματικές ανησυχίες τής στέρησαν πολλά ουσιαστικά πράγματα. Πλέον δεν αντέχει άλλο…
Κι όχι μόνο αυτό, αλλά η Ελένη δεν μπορεί να ξεπεράσει και στιγμές του παρελθόντος που έχουν σημαδέψει βαθιά στην ψυχή της. Ένα συμβάν που την έχει τρελάνει… Ο θάνατος παραμόνευε και η Μενεγάκη απλώς έκανε την προσευχή της να ξεπεράσει κι αυτό τον Γολγοθά. Η περιγραφή της για το τι πέρασε σε ένα ταξίδι είναι χαρακτηριστική:
«Έχω πετύχει και εγώ κακοκαιρία, 7 μποφόρ, τότε που πήγα από τη Μύκονο στη Δήλο, που ήθελα και εγώ να πάω να δω τα αρχαία... Έκανα το σταυρό μου, κρατιόμασταν στο πλοιάριο, δεν ήταν μεγάλο πλοίο, κρατιόμασταν, να βλέπω τους ξένους να κάνουν εμετό, να έχω το κεφάλι μου κάτω και να λέω “Θεέ μου, πώς μου ήρθε εμένα να κάνω αυτό το ταξίδι”. Πόσες προσευχές έκανα... Έλεγα δεν ξαναμπαίνω μέσα...»

Οι συνεργάτες της την κοιτούσαν αποσβολωμένοι, μη γνωρίζοντας το τραγικό συμβάν. Η Ελένη, πάντως, ήθελε να δείξει ψυχραιμία, αλλά μόνο η ίδια ήξερε το τι είχε περάσει εκείνη τη μέρα. Όλα αυτά τα προβλήματα που την ταλανίζουν δεν μπορούν να την αφήσουν ήσυχη. Οι κρίσεις άγχους και στρες, οι ταχυπαλμίες, οι εφιάλτες που βλέπει τα βράδια, αλλά και η περιπέτεια που έζησε στη θάλασσα την έχουν φέρει σε σημείο απελπισίας. Η Ελένη, όμως, είναι δυνατή. Το έχει αποδείξει πολλές φορές και το μόνο που τη νοιάζει είναι τα παιδιά και τα συγγενικά της πρόσωπα. Γι’ αυτόν το λόγο δεν έχει ζητήσει τη βοήθεια της μητέρας της, Ζέτας. Θέλει να περάσει το μαρτύριο μόνο της και φυσικά δίπλα στον Ματέο νιώθει πιο δυνατή…
Πηγή: Περιοδικό Yes