28 Δεκ 2013

Οι εξηγήσεις που θα δώσει (;) για τις σχέσεις με Δαφέρμο, ο Γ. Πρετεντέρης...

Αγαπητό blog,
-παρακολουθώ τις τελευταίες ημέρες κι εγώ τις αποκαλύψεις και τα δημοσιεύματα γύρω από την υπόθεση των εξοπλιστικών. Το σήριαλ αποκτά και νέα επεισόδια.
-ακούω και διαβάζω επίσης τις φημολογίες για ...μεγαλοδημοσιογράφο καναλιού που κάποιο τρόπο πάνε να τον εμπλέξουν μέσω κάποιων συγγενικών σχέσεων που υπαινίσσονται ότι τον συνδέουν.
-όποιος έχει μέση αντίληψη των πραγμάτων καταλαβαίνει ότι όλα αυτά "φωτογραφίζουν" τον Γιάννη Πρετεντέρη.
-εγώ δεν μπορώ να γνωρίζω φυσικά τι ισχύει, αλλά προσωπικά πιστεύω -όπως είμαι σίγουρη κι εσείς- ότι δεν ισχύει τίποτε σε βάρος του και ότι διάφοροι κακοπροαίρετοι (δεν είναι δα και λίγοι) έχουν βρει ευκαιρία να "δράσουν"
-επειδή πάντως είμαι σίγουρη ότι δεν θα επιτρέψει και αυτός να δημιουργούνται σκιές, πιστεύω ότι θα βγει και θα βάλει τα πράγματα στη θέση τους
-και για να σταματήσει η (άδικη) ψιθυρολογία, θα εξηγήσει αν και ποια συγγενική "εξ αγχιστείας" σχέση τον συνδέει με συγγενή ενός κατονομαζόμενου από τον Κάντα στην υπόθεση με τις μίζες-μαμούθ, συγκεκριμένα τον Kωνσταντίνο Δαφέρμο εκπρόσωπο της κατασκευάστριας των kornet εταιρείας KBP.
-και για να σταματήσει επίσης η (άδικη) ψιθυρολογία, θα εξηγήσει αν οι ιδιοκτήτες του σπιτιού στο οποίο (με σίγουρα όχι χαμηλό ενοίκιο και τα σχετικά...) κατοικεί έχουν συγγενική σχέση με την οικογένεια Δαφέρμου. 
Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία και είμαι σίγουρη για τη δημοσίευση
Ζένια Πολυδώρου