3 Δεκ 2013

Παγκόσμια ημέρα υποκρισίας !!!


Κάθε που ακούω για“παγκόσμια ημέρα…”ανατριχιάζω. Νιώθω σαν τηλεθεατής του“Πάμε Πακέτο”: μπαίνω στην ψυχἠ ενός άλλου που αντιμετωπίζει πρόβλημα, δακρύζω και συμπάσχω, ώσπου τη συγκινησιακή μου φόρτιση διακόπτουν οι…


διαφημίσεις. Σηκώνομαι στο μεταξύ, πάω στο μπάνιο, συμμαζεύω και κάνα σκουπιδάκι στο χωλ και μετά πάω να φέρω τα ποπ-κορν, τα οποία θα συνοδεύσουν τη συγκινησιακή μου φόρτιση, μόλις τελειώσουν οι διαφημίσεις.

by…toixo-toixo

Κι αν καμιά φορά αργήσουν να τελειώσουν οι διιαφημίσεις, τότε ατενίζοντας την οθόνη μου, μονολογώ:
“Άντε πού είστε; Θα ξεκινήσετε καμιά φορά ή ν’αρχίσω μόνος μου το κλάμα;”

Κάπως έτσι είναι και οι παγκόσμιες μέρες.
Συγκίνηση που καλύπτει τον άχρηστο χρόνο μεταξύ των διαφημίσεων.
Ή απ΄τα διεθνή ως τα αθλητικά.
Προβληματισμός λίγων δευτερολέπτων και επιδερμική ταύτιση με “τα κακόμοιρα τα θύματα”.

Παγκόσμια μέρα κατά του AIDS”, σου λέει, είναι σήμερα.
Προχτές θα ‘τανε παγκόσμια ημέρα κατά των ατυχημάτων από Fiat Punto, παραπροχθές παγκόσμια ημέρα κατά του παιδικού αυνανισμού, ανθυποπροχθέςπαγκόσμια ημέρα για τα δικαιώματα του μαλάκα και αντίπροχθες παγκόσμια ημέρα μνήμης για τα κουνούπια που σκοτώσαμε με την χαρακτηριστική κίνηση “παλαμάκια” (η μνήμη των κουνουπιών που πήγαν από ταμπλέτα γιορτάζεται άλλη παγκόσμια ημέρα)

Παγκόσμια ημέρα κατά της πνευμονίας, σου λέει…
Λες και οι υπόλοιπες ημέρες είναι υπέρ της πνευμονίας!
Με τι ασχολούμαστε ρε!

Και φυσικά δεν ξεχνάμε ποτέ και την “ώρα της γης”.

Άααλλη παγκόσμια ημέρα από κει!
Εκατομμύρια κόσμος σβήνει τα φώτα του σπιτιού του για μια ώρα το χρόνο, για να στείλει προειδοποιητικό μήνυμα -προφανώς στους εξωγήινους που είναι οι μόνοι που βλέπουν το θέαμα- να μην ξαναμολύνουν τη Γη, γιατί αλλιώς…θα τους δείξουν αυτοί!
Βέβαια καλού-κακού, οι ακτιβιστές προηγουμένως έχουν φορτίσει τις μπαταρίες του κινητού και του λάπτοπ για να περνάει η ώρα μέχρι να ξανανάψουν τα φώτα…

Γι’αυτό προτείνω τη θέσπιση της “Παγκόσμιας ημέρας υποκρισίας”, για να μπορώ να συμμετάσχω κι εγώ μετά χαράς.

ΥΓ.:  Κάθε χρόνο σαν και σήμερα, παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS, μας μοίραζαν έξω απ’το πανεπιστήμιο δείγμα δωρεάν προφυλακτικών. Το κουτάκι είχε μέσα μόνο ένα.
Μάταια προσπαθούσα να εξηγήσω στην κούκλα που τα μοίραζε πως εμένα δε μου φτάνει ένα για να βγάλω τη βραδιά!
Αλλά αντί να ‘ρθει μαζί μου… να διαπιστώσει αν λέω αλήθεια, μου ‘δωσε παραπάνω κουτιά η καριόλα!!!http://paganeli.wordpress.com/