4 Δεκ 2013

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: «ΕΙΜΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΞΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ» ΔΗΛΩΣΕ Ο Ν. ΒΑΣΙΛΑΚΟΣ Ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΣΔΟΕ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΕΚΒΙΑΣΤΩΝ


http://www.makeleio.gr/?p=34336
basilakosΣύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Μακελειό,  ο κατηγορούμενος για εμπλοκή σε  κύκλωμα εκβιαστών  στην υπόθεση χρυσού και τμηματάρχης του ΣΔΟΕ  Ν. Βασιλάκος,  προσερχόμενος στην Ευελπίδων για να απολογηθεί φέρεται να ...
δήλωσε σε παράγοντες της ανάκρισης (όχι στους ίδιους τους ανακριτές) ότι έχει την μικρότερη εμπλοκή και ευθύνη στα όσα έχουν διαδραματιστεί. “Σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσα να κηλιδώσω το όνομά μου και να εμπλακώ σε οποιαδήποτε εγκληματική οργάνωση” καθώς, σύμφωνα με νομική πηγή φέρεται να είπε πως «Είμαι πρώτος ξάδερφος του προέδρου των ΑΝ.ΕΛ Πάνου Καμμένου και μέχρι τώρα δεν έχω δώσει κανέναν δικαίωμα ποτέ για σχόλια εις βάρος του ονόματός μου».

Σύμφωνα επίσης με νεώτερες πληροφορίες ο κ. Βασιλάκος εργαζόταν κατά το παρελθόν ως υπεύθυνος στο προσωπικό γραφείο του Π. Καμμένου, όταν εκείνος βρισκόταν στην Νέα Δημοκρατία.

Αξίζει να αναφέρουμε φυσικά ότι το Μακελειό ούτε ποινικοποιεί τις συγγένειες, ούτε επιβεβαιώνει και τα όσα φέρετε να δήλωσε ο κατηγορούμενος, καθώς δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε το γενεαλογικό δένδρο του Πάνου Καμμένου.
Η διαδικασία της ανάκρισης συνεχίζεται ακόμη και τώρα καθώς απολογούνται και οι πέντε κατηγορούμενοι.
Δείτε την υπόθεση που βαραίνει τον κ. Βασιλάκο εδώ.