15 Ιαν 2014

Απιστευτη συνεντευξη!!!

ntavris-interview

Δριμεία κριτική για τους μέχρι τώρα χειρισμούς του Πάνου Καμμένου εξαπολύει μέσω της «Κ» ο Γιώργος Νταβρής, λίγες ώρες μετά τη διαγραφή του από την Κοινοβουλευτική Ομάδα των «Ανεξαρτήτων Ελλήνων». Ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής αναφέρει πως «ο Καμμένος δεν κάνει για αρχηγός αλλά για…
να πιούμε κανένα ούζο ή να πάμε σε τίποτα μπουζούκια». Παράλληλα ο κ. Νταβρής θέτει ζήτημα χρηστής οικονομικής διαχείρισης του ταμείου της Χαροκόπου ζητώντας άμεσα έλεγχο, επικρίνει το ταξίδι του κ. Καμμένου στην Ελβετία την ημέρα της συζήτησης στη Βουλή της άρσης των πλειστηριασμών πρώτης κατοικίας, απαντά στα σενάρια που τον θέλουν να επιστρέφει στη Νέα Δημοκρατία και εξηγεί κάτω από ποιες προϋποθέσεις θα επέστρεφε στις τάξεις των «Ανεξαρτήτων Ελλήνων».
Συνέντευξη στο Βαγγέλη Στολάκη

Κύριε Νταβρή σε δηλώσεις σας σε τηλεοπτική εκπομπή αναφέρατε πως το πρόβλημα των «Ανεξαρτήτων Ελλήνων» είναι ο ίδιος ο Πάνος Καμμένος. Γιατί το λέτε αυτό;
Δεν μπορεί να παίρνει το συνέδριο μια απόφαση, για παράδειγμα σχετικά με τη συνεργασία με τον Νίκο Νικολόπουλο, και να επιτρέπει ο ίδιος ο κ. Καμμένος στον κ. Νικολόπουλο να δημιουργεί μηχανισμούς μέσα στο ίδιο το κόμμα. Αυτό σημαίνει ότι δεν σέβεται τον κινηματικό χαρακτήρα των «Ανεξαρτήτων Ελλήνων». Οι αποφάσεις του συνεδρίου μας είναι δεσμευτικές και όποιος λειτουργεί και ενεργεί αντίθετα σε αυτές πρέπει να καρατομείται. Δεν μπορεί να δίνει ο Πάνος Καμμένος το κακό παράδειγμα. Ο κ. Καμμένος επέτρεψε να υπάρξουν στο κόμμα «κρυφονικολοπουλικές» δυνάμεις. Για εμένα τέθηκε ζήτημα αρχής. Πιστεύω ότι πρέπει να παραμείνω αντιμνημονιακός και όλοι οι «τρανσέξουαλ αντιμνημονιακοί ή οι τραβεστί» να μείνουν απ’ έξω. Αυτοί τώρα τι κάνουν; Υπήρξε σχετική απόφαση στο συνέδριο μας την οποία δεν σεβάστηκε ο Καμμένος. Πέραν τούτου όμως διαγράφτηκα γιατί δεν πήγα στη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας. Η κ. Ραχήλ Μακρή δεν έχει πάει τρεις φορές και μάλιστα έβγαινε και επί δεκαπέντε μέρες δήλωνε παραιτημένη και «επικίνδυνα ανεξάρτητη». Πού είναι ο σεβασμός στα όργανα του Κινήματος να της ζητήσει εξηγήσεις; Το σημαντικότερο πρόβλημα όμως σχετίζεται με το ταξίδι του κ. Καμμένου στην Ελβετία. Ρωτήστε τον Καμμένο και τον πρόεδρο της Βουλής εάν έγινε το ταξίδι στον ΟΗΕ ή δεν υπήρχε ποτέ; Ας βγάλει τα παραστατικά. Ένα φύλλο πορείας είναι και τα εισιτήρια. Υπάρχουν; Όχι! Είναι δυνατόν να λέμε στον κόσμο «μη φοβάσαι, δεν σου παίρνουν το σπίτι σου» και μετά να παίρνουμε τη γυναίκα και να πηγαίνουμε στο πιο ακριβό θέρετρο της Ευρώπης; Είναι αυτή συμπεριφορά ανθρώπου που σέβεται τα στελέχη και τον κόσμο των «Ανεξαρτήτων Ελλήνων»; Σκέφτεστε τι σημαίνει να μην έχει γίνει το ταξίδι του Καμμένου στον ΟΗΕ; Δεν μιλάμε για ιδιωτικό ταξίδι. Ο κ. Καμμένος όταν γινόταν η συζήτηση στη Βουλή για την πρώτη κατοικία, σηκώθηκε και έφυγε το βράδυ της ίδιας ημέρας λέγοντας «εγώ πρέπει να πάω στον ΟΗΕ». Ήταν τόσο σοβαρό αυτό το ταξίδι; Εάν δεν έχει γίνει τι σημαίνει. Τίθεται ζήτημα υψίστης ηθικής τάξεως και είναι αρκετό για να διαλυθεί το κόμμα. Δεν είναι υπεύθυνη στάση την ώρα που ο κόσμος χάνει τα σπίτια του εσύ να πηγαίνεις στο πιο ακριβό σαλέ της Ευρώπης. Υπάρχει και το Καϊμάκτσαλάν. Ας πήγαινε εκεί μια βόλτα.

Πως είδατε την εικόνα των βουλευτών με τον κ. Καμμένο μετά τη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας;
Να πάρετε τους ίδιους. Δεν τους έχω δει ακόμα.
Σε δηλώσεις σας αφήσατε… «σκιές» περί μη χρηστής οικονομικής διαχείρισης των χρημάτων των «Ανεξαρτήτων Ελλήνων». Τίθεται τέτοιο ζήτημα;
Βεβαίως. Στην Αχαΐα η οργάνωση εδώ και ένα χρόνο δεν πληρώνει το ενοίκιο. Το πλήρωνα εγώ, αλλά δεν είμαι κανένας πλούσιος. Έχω καταθέσει και τις πινακίδες μου από το αυτοκίνητο. Μας κρατούσαν από το μισθό μας 600 ευρώ και ενώ το κόμμα έχει λάβει κρατική χρηματοδότηση ύψους 1,5-2 εκατομμύρια ευρώ, οι συντονιστικές επιτροπές του κόμματος είναι απλήρωτες.
Τα λεφτά ποιος τα διαχειρίζεται; Η ηγεσία του κόμματος;
Τα διαχειρίζεται ένα άτομο, ενώ υποτίθεται πως έχει οριστεί επιτροπή. Να έρθουν να μας κάνουν αναλυτικό έλεγχο.
Ποιο είναι αυτό το άτομο;
Ένας καθηγητής από τα Γιάννενα, Χαραλαμπόπουλος λέγεται, ο οποίος πριν τις εκλογές ήταν Νεοδημοκράτης και τώρα έχει το ταμείο του κόμματος.
Έχει καλές σχέσεις με τον κ. Καμμένο;
Βέβαια. Πάντα αυτοί έχουν καλές σχέσεις με όλους τους προέδρους.
Ο κ. Καμμένος δήλωσε πως διαγράφεστε «μέχρι να γυρίσετε σπίτι σας». Θα επιστρέψετε ή κλείνετε την πόρτα;
Όχι μόνο κλείνω την πόρτα αλλά λέω, πως ο άνθρωπος αυτός είναι πολύ καλός μόνο για να πιούμε ένα ούζο, να πάμε σε τίποτε μπουζούκια κτλ. Για τίποτε άλλο.
Υπάρχει περίπτωση να επιστρέψετε στη Νέα Δημοκρατία;
Όχι.
Και πως θα πορευτείτε από δω και στο εξής;
Δεν με ενδιαφέρει. Υπάρχει και η πορεία προς το σπίτι μου. Με έχει πιάσει εμετός από αυτή την ίντριγκα. Μπορώ να πάω σπίτι μου και να κάνω μαθηματικά στην κόρη μου.
Υπάρχει πιθανότητα να ενταχθείτε στη «Νέα Μέρα» του Χρήστου Ζώη;
Όχι. Στις δικές μου πλάτες στηρίχτηκε ο Πάνος (Καμμένος) και τους έδιωξε όταν η «μαρκοπουλειάδα» είχε γίνει σήριαλ. Από εκεί και πέρα δεν έχω καμία σχέση. Πιστεύω πως είναι μέρος του μηχανισμού.
Εσείς δεν φοβάστε μήπως κινηθεί νομικά εναντίον σας, δεδομένου πως το συνηθίζει;
Γιατί να μου κάνει αγωγή; Επειδή του λέω ότι δεν κάνει για αρχηγός; Ας μου κάνει. Δεν μπορώ να έχω κρίση; Ας με πάει στο δικαστήριο να ψάξει γιατί δεν κάνει για αρχηγός.
Θεωρείτε πως οι «Ανεξάρτητοι Έλληνες» έχουν μέλλον;
Το μέλλον είναι ένα. Πρέπει να υπάρξει έκτακτο συνέδριο. Ο κ. Καμμένος να κάνει στην μπάντα και να αναλάβει άλλος. Κάποιος που θα μπορέσει να οδηγήσει το καράβι. Έχω πει ότι κατά τη δική μου άποψη ο κ. Καμμένος είναι ένας πολύ καλός φίλος να έρθει να πιούμε ένα ουζάκι, αλλά ο άνθρωπος δεν το έχει…
Εσείς υπό αυτές τις συνθήκες θα επιστρέφατε στο κόμμα;
Εάν γίνει έκτακτο συνέδριο και με καλέσουν, αφού παραιτηθεί ο Πάνος Καμμένος από τη θέση του προέδρου, θα πάω. Εάν δεν παραιτηθεί δεν θα πάω.
Τελικά δόθηκε non paper που δόθηκε στον πρόεδρο της Δημοκρατίας και το οποίο ανέφερε τα πόστα που θα ήθελαν να λάβουν οι «Ανεξάρτητοι Έλληνες» σε περίπτωση συνεργασίας τους με τη ΝΔ;
Εγώ δεν ήμουν τότε στους «Ανεξάρτητους Έλληνες». Ήταν ο κ. Κουίκ, τον οποίο θεωρώ ως την πιο ευλύγιστη πολιτική Κομανέτσι μέσα στους «Ανεξάρτητους Έλληνες». Υπάρχουν μαρτυρίες που λένε πως υπήρχε non paper. Εγώ δεν ξέρω, αλλά το θεωρώ πολύ πιθανό δεδομένης της συμπεριφοράς του Καμμένου.
Φωνακλας:ηταν βουλευτης την περιοδο εκεινη