3 Ιαν 2014

ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΥΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΕΤΣΙ ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΠΙΚΟ ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ “ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΑΝΕΡΓΩΝ”-ΞΕΣΠΕΠΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΒΡΩΜΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΑΜΑΡΑ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ



epidomaΤο τηλεφωνικό κέντρο του Makeleio.gr έχει κατακλυστεί κυριολεκτικά από καταγγελίες….
Δείτε τις καταγγελίες:


Αγαπητέ Κε Χίο Καλησπέρα,
Δυστυχώς παίρνω το θάρρος να σας γράψω αυτό το μήνυμα επειδή θεωρώ καθήκον μου να  ζητήσω τη βοήθειά σας, ώστε να μάθει όλος ο κόσμος την κοροϊδία περί της ”κοινωνικής πολιτικής” και της ”προστασίας” των οικονομικά αδύναμων της χώρας μας. Συγκεκριμένα, σήμερα πήγα στο κατάστημα του ΟΑΕΔ της περιοχής μου προκειμένου να καταθέσω τα δικαιολογητικά που χρειάζονται ώστε να λαμβάνω για 12 μήνες το ποσό των 200 euro. (Είμαι 2 χρόνια άνεργος και η σύζυγός μου 4).
Αμ δε.
Η υπάλληλος του ΟΑΕΔ μου είπε οτι δεν το δικαιούμαι ούτε εγώ ούτε άλλοι 200 που είχαν πάει πριν από εμένα.
Ο λόγος;
Σας μεταφέρω ακριβώς το τι γράφει η εγκύκλιος από το υπουργείο εργασίας προς τον ΟΑΕΔ που εστάλη στις 24/12/2013 με αρ. πρ. 109527/24-12-2013. Στο άρθρο 2 λοιπόν λέει το εξής καταπληκτικό. Το δικαίωμα ασκείται εντός αποσβεστικής προθεσμίας δύο (2) μηνών, από τη λήξη της 12μηνης τακτικής επιδότησης λόγω ανεργίας. Ξέρετε τι σημαίνει αυτό; Οτι δικαίωμα λήψης του επιδόματος έχουν ΜΟΝΟ αυτοί που η επιδότησή τους έληξε τον ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2013!!!!!! Όλοι εμείς οι υπόλοιποι, που είμαστε πραγματικά μακροχρόνια άνεργοι όχι από επιλογή αλλά από αποτέλεσμα δικών τους κακών πολιτικών επιλογών,ΔΕΝ το δικαιούμαστε.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Π.Γ.
—————————————————–

Στέφανε καλημέρα,
Καλή χρονιά, Ευτυχισμένο το 2014.
Ακουσα χθες στο Αποκαλυπτικό Δελτίο ότι ψάχνεις για την απάτη του ΟΑΕΔ και του τάχα επιδόματος για τους μακροχρόνια άνεργους. Το επίδομα αυτό είχε ανακοινωθεί τουλάχιστον 15 μέρες πριν, μέσα στον Δεκέμβριο.
Πήγα στον ΟΑΕΔ Καλλιθέας, για μια άλλη υπόθεση μου (ήθελα χαρτί από τον ΟΑΕΔ για να αποδείξω στην εφορία ότι είμαι άνεργος, για το θέμα του χαρατσιού της ΔΕΗ).
Εκεί ρώτησα και για το επίδομα, και μου λένε δεν ξέρουμε ακόμη τίποτα, ελάτε τον Ιανουάριο που θα ξέρουμε την εγκύκλιο. Εγώ την είδηση την είχα διαβάσει από το in.gr, τουλάχιστον 15 μέρες ΠΡΙΝ, και στην εφημερίδα Βήμα. Είναι δυνατόν να μην ξέρουν κάτι;
Απλά, θέλουν να φαίνεται λιγότερο η επίσημη καταγεγραμμένη ανεργία, ειδικά των νέων, γιατί με διάταξη του ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΒΡΟΥΤΣΗ, για την άλλη υπόθεση που ανέφερα, μου ζητάνε ΑΔΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (για ομογενείς από Κωνσταντινούπολη/Ιμβρο/Τένεδο), ενώ είμαι άνεργος και θέλουν να με πετάξουν εκτός ΟΑΕΔ, για να μην φαίνομαι σαν άνεργος. Ψάξ’ το !!!
Για να βγάλω άδεια εργασίας, θα μου ζητήσουν κανένα 30-50άρι ευρώ, από ότι ξέρω. Από τον άνεργο ρε ζητάτε λεφτά, και τι άδεια εργασίας, τι στοιχεία εργοδότη πρέπει να δηλώσω;
Έτσι έχει μείνει εκκρεμής αυτή η υπόθεση, και θα δώ τι θα γίνει, τώρα που θα κάνω ανανέωση άδειας παραμονής (πράσινη κάρτα, άλλα 50 ευρώ για 5ετία), αν την δίνουν έτσι μαζί με την άδεια παραμονής, ή αν πρέπει να πληρώσω και άδεια εργασίας ξεχωριστά.
Όπως λες κι εσύ, το επίδομα θα το πάρουν λίγοι και μετρημένοι. Σιγά μην μας οδηγούν στην ανεργία σχεδόν 2 εκατομύρια άνεργους, και μετά μας σκέφτονται κιόλας.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ, πλεόνασμα ανεργίας, και μ@λακίας Ελλήνων υπουργών…(βλέπε Στουρνάρας, Μπουμπούκος/Γεωργιάδης, Βρούτσης, Θεοχέρης και τα λοιπά τομάρια της παρέας).
Καλή χρονιά !!!
Ευχαριστώ,
Αναγνώστης
——————————————————–

Καλησπέρα κύριε Χίο,
Ονομάζομαι Στράτος και είμαι 26 ετών.
Μένω στο Πέραμα.
Είμαι άνεργος από τον Απρίλιο του 2012 και από τον Απρίλη του 2013 και ο πατέρας μου, ο οποίος είναι 60 ετών και δυστυχώς δεν συνταξιοδοτείται ακόμα.
Θα ήθελα να σας καταγγείλω τηνκοροϊδίαα του ΟΑΕΔ και του υπουργείου Ανεργίας σχετικά με το δήθεν επίδομα των μακροχρόνιων ανέργων.
Δεν το δικαιούμαι λέει επειδή είχα την “τύχη” να τελειώσει η επιδότηση μου Απρίλη του 2013 και όχι 31/11/2013. Δηλαδή όσοι είναι άνεργοι 2,3 χρόνια για ποιο λόγο να μην το δικαιούνται;;;
Από βίτσιο είμαστε άνεργοι δηλαδή;;;
Ευχαριστώ,
Στράτος
 http://www.makeleio.gr/?p=44761