21 Φεβ 2014

«Αν εσύ είσαι ο Στουρνάρας, εγώ είμαι ο... Πάπας»...


Στο λεωφορείο που μετέφερε από τη Λάρισα στην Αθήνα τους αγρότες για το συλλαλητήριο στην πλατεία Βάθης βρισκόταν και ο γαλάζιος αγροτoσυνδικαλιστής Γ. Ζιάμας, ο οποίος σκέφτηκε να τηλεφωνήσει καθ' οδόν σε...
έναν γαλάζιο βουλευτή της περιφέρειάς του για να μάθει την κατάσταση που επικρατεί στην Αθήνα. Έβγαλε από την τσέπη του το κινητό του, σχημάτισε τον αριθμό του βουλευτή Λάρισας της ΝΔ Χρ. Κέλλα και του ζήτησε τις εκτιμήσεις του για τις κινητοποιήσεις των αγροτών.

Όπως γράφει ο «Βηματοδότης», εκείνη την ώρα ο κ. Κέλλας μαζί με άλλους γαλάζιους βουλευτές βρισκόταν στο γραφείο του υπουργού Οικονομικών Γ. Στουρνάρα και, αντί να αναλύσει ο ίδιος την κατάσταση στον συνδικαλιστή, ζήτησε από τον κ. Στουρνάρα να το κάνει.

Ο υπουργός Οικονομικών παίρνει το κινητό του βουλευτή και λέει: «Εδώ Γιάννης Στουρνάρας, υπουργός Οικονομικών». Έκπληκτος ακούει τον συνδικαλιστή να του λέει: «Αν εσύ είσαι ο Στουρνάρας, εγώ είμαι ο... Πάπας», αλλά ο υπουργός Οικονομικών επέμεινε: «Αλήθεια σας λέω, είμαι ο Γιάννης Στουρνάρας, σας μιλώ από το γραφείο μου για να ακούσω τα αιτήματά σας». Ούτε τότε έγινε πιστευτός και ο συνομιλητής του πέταξε κάποια... γαλλικά και ζήτησε νομίζοντας ότι στο τηλέφωνο ήταν ο κ. Κέλλας να... σοβαρευτεί και να μην παίζει με τον πόνο του και κυρίως «να μη μας κάνεις εμάς τέτοιες πλάκες». Ο κ. Στουρνάρας δίνει το τηλέφωνο στον κ. Κέλλα λέγοντάς του: «Πες του ότι είμαι εγώ...».

Σύμφωνα με τη στήλη, επενέβη ο κ. Κέλλας και διαβεβαίωσε τον αγροτοσυνδικαλιστή ότι ήταν όντως ο κ. Στουρνάρας αυτός που προηγουμένως του μιλούσε στο τηλέφωνο, του υπέδειξε μάλιστα να προσέχει πώς μιλάει σε έναν υπουργό και ξανάδωσε το κινητό του στον υπουργό για μια απευθείας συνεννόηση μέσα στο λεωφορείο στα μισά της διαδρομής Λάρισα - Αθήνα...