10 Μαρ 2014

Έκτακτο: Ο Άρης Σπηλιωτόπουλος χωρίζει, ένα σπίτι η αιτία

Του Ειδικού Συνεργάτη
Εξαλλη έγινε με τον Αρη Σπηλιωτόπουλο η φίλη του, μόλις πληροφορήθηκε πως ο υποψήφιος για τον δήμο της Αθήνας αποκάλυψε ότι πηγαίνει στη Μύκονο επειδή έχει σπίτι η σύντροφός του...


"Δεν θέλω να τον ξαναδώ στα μάτια μου, με ταπείνωσε, δεν έχω μούτρα να βγω στη Χώρα του νησιού" εξομολογήθηκε στο theblob.gr. Προσπαθώντας με δυσκολία να συγκρατήσει τα δάκρυά της η σύντροφος του Αρη Σπηλιωτόπουλου είπε επίσης:

"Επρεπε να το καταλάβω από τον τρόπο που γυάλιζε τα θαμπά από την υγρασία πόμολα στις πόρτες κάθε πρωί, από το πως χάιδευε τους καναπέδες και τους τοίχους. Ολος ο κόσμος το'χε τούμπανο πως ο Αρης ερχόταν εδώ για το σπίτι αλλά εγώ χαμπάρι δεν είχα πάρει".

Σε αποκλειστικές δηλώσεις στο theblob.gr το σπίτι της Μυκόνου αποκαλύπτει πως έχει εδώ και πολλά χρόνια σχέση με τον Αρη. "Δεν καταλαβαίνω; Τι μου λείπει δηλαδή; Ευάερο είμαι, ευήλιο είμαι, όχι σαν αυτή την χαρχάλω που δεν ξέρει να συνδυάσει ένα ριχτάρι με μια κουρτίνα και με βλέπουν οι ξένοι άνθρωποι και γίνομαι ρεζίλι. Ο Αρης έχει γούστο. Τις προάλλες μου έριξε και ένα μανίκι σοβάτισμα στον πίσω τοίχο που βλέπει στο κοτέτσι. Τι θέλει ένα σπίτι; Λίγη φροντίδα θέλει".

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του theblob.gr η σύντροφος του Αρη Σπηλιωτόπουλου δεν είναι πια σύντροφός του και, μάλιστα, γράφτηκε στον ΣΥΡΙΖΑ. Κλιμάκια της DHL μεταβαίνουν επειγόντως στη Μύκονο για να μεταφέρουν στην Αθήνα τα προσωπικά αντικείμενα του υποψήφιου δημάρχου. Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες κάνουν λόγο για δύο κοντέινερ μπουρνούζια που βρίσκονται ήδη στο λιμάνι της Μυκόνου εν αναμονή της μεταφοράς τους στον Πειραιά.

Το άρθρο είναι προϊόν φαντασίας, άρα και χιουμοριστικό από το theblob.gr