27 Μαρ 2014

Γεμισε ποιητριες ο προεδρας ΠΑΝΟΣ

πρωτο νιατο ειναι ΕΔΩστην φωτο
Κλαιει η ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ.... γιατι αγαπησε πολυ.
Ποιητης φανφαρας,καλη ομοιοκαταληξια........
Συναγωνιζεται στο κλαμα,αλλα με θολουρα στο μυαλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ το ποιημα της ΞΟΥΛΙΔΟΥ αφιερωση στους δυο βουλευτες που εφυγαν
Όλα θολά στο μυαλό μου.
Κλαίω κι ας μου βγει σε καλό μου.
Χάνω έναν ακόμη αδερφό μου.

Με τον εαυτό μου θυμώνω.
Κλαίω και γι αυτό μετανιώνω.
Κρίμα που σε αγάπησα μόνο.

ΕΓΩ ομως αφιερωνω ΣΤΗΝ ξουλιδου ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ...

Ελπίδα εχει στη ψυχη να ξαναφερει τη δραχμή στη χώρα 
Πήγε στην Κίνα για λεφτά και αφού την κοιταξαν καλά επήρε τα παπαρια
 Κοιτάζει πάνω απ’ το γκρεμό πωπωπωπωπωπω Και το μυαλό μου είναι θολό πωπωπωπωπω Και το μυαλό σου είναι θωλο Και το δικό του πιο λειψό πωπωπωπωπω Σας εθολώσαν τα λεφτά γεια σου Φανφαρα φαφλατα