3 Μαρ 2014

Παραιτήθηκε ο Βασίλης Πανδής από τη Νεολαία ΑΝΕΛ και εφυγε απο τους ΑΝΕΛ



Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες κατρακυλούν καθημερινά. Κατρακυλούν όλο και περισσότερο στον παλαιοκομματισμό, το συστημισμό, τη μεταβολή σε άλλο ένα από τα κομματικά μαντριά της εθνοφθόρας Μεταπολίτευσης....

Τρανό τεκμήριο της κατρακύλας αυτής, το "χρίσμα" σε υποψήφιους περιφερειάρχες, σαν τον πολιτικό γόνο και τέως(;) μνημονιακό κ.Τζιτζικώστα (που μέχρι πριν λίγον καιρό φωτογραφιζόταν περιχαρής δίπλα στην Άνγκελα Μέρκελ και τον Γιοακίμ Φούχτελ), χωρίς μάλιστα να έχει δημοσίως αποκηρύξει την έως τώρα μνημονιακή πορεία του! Ξέχασε,  φαίνεται, ο κ.Πρόεδρος τις δηλώσεις του στην Κέρκυρα τον Απρίλιο του 2012, όταν κατακεραύνωνε τους ντόπιους συνεργάτες των κατακτητών.

Επειδή, λοιπόν, ο μόνος δικαστής μου είναι η συνείδησή μου κι επειδή όταν ξεκίνησε αυτή η πορεία ούτε στους χειρότερούς μου εφιάλτες δεν πίστευα πως θα μπορούσε να εξελιχθεί έτσι και δεν σκοπεύω να γίνω επαγγελματίας πολιτικός (άρα δεν υπόκειμαι σε καμία ιδιοτέλεια και δεν εξαρτώμαι από τίποτα και κανέναν απολύτως), γνωστοποιώ την παραίτησή μου από τη θέση του μέλους της Εκτελεστικής Επιτροπής της Νεολαίας και την αποχώρησή μου από το κόμμα εν γένει.

Υ.Γ.: Όπως είχε πει κι ένας καλός φίλος: "Οι προσκυνημένοι με τους προσκυνημένους και οι ελεύθεροι με τους ελεύθερους", κι εγώ είμαι ελεύθερος.
Το πλήρες κείμενο της παραίτησης εστάλη στον Πρόεδρο των ΑΝΕΛ Πάνο Καμμένο και στην Πρόεδρο της Νεολαίας Μανταλένα Παπαδοπούλου.
Βασίλης Πανδής