30 Μαρ 2014

Αστυνομικός Διευθυντής ε.α. επέστρεψε το τιμητικό δίπλωμα στον αρχηγό ως πράξη υποκρισίας




Ο Λαμιώτης Αστυνομικός Διευθυντής ε.α. Γιώργος Λόης επέστρεψε το τιμητικό δίπλωμα, που απονέμεται τιμής ένεκεν από τον αρχηγό μετά τη λήξη της καριέρας, ως πράξη υποκρισίας, με σφοδρές επικρίσεις για τον κ. Παπαγιαννόπουλο.

Ο Γιωργος Λόης, που υπηρετούσε στο επιτελείο της Αστυνομικής Διεύθυνσης Φθιώτιδας, είχε καταγγείλλει τον περασμένο Σεπτέμβριο ότι πολιτικό γραφείο της Φθιώτιδας είχε δρομολογήσει την υπηρεσιακή του εξόντωση, γιατί δεν ανήκει σε εκείνους που βρίσκονται στο περιβάλλον του πολιτικού.

Διαβάστε την επιστολή προς τον αρχηγό της αστυνομίας με την οποία επιστρέφει το τιμητικό δίπλωμα.


Π Ρ Ο Σ

ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
κ. Νικόλαο Παπαγιαννόπουλο



ΚΟΙΝ. : ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ


Αξιότιμοι κύριοι,

Έλαβα προσφάτως το τυπικό και τετριμμένο τιμητικό δίπλωμα από την Υπηρεσία ,με το οποίο «τιμής ένεκεν» αναγνωρίζεται η προσφορά και συνεισφορά μου στο Αστυνομικό Σώμα ,μετά από τόσα χρόνια υπηρεσίας.

Κύριοι,
Δυστυχώς ,το παρόν απονεμόμενο δίπλωμά σας δεν το αποδέχομαι και σας το επιστρέφω με αισθήματα πικρίας ,αδικίας και αγανάκτησης για την ανισότητα και την αναξιοκρατική στάση έναντι εμού.

Το δίπλωμα « τιμής ένεκεν » απονέμεται με τη λογική της αναγνώρισης του έργου του αξιωματικού και της αποδοχής του ως αξιόμαχου στελέχους ,με ήθος , αξιοπρέπεια και διοικητικές ή επιχειρησιακές ικανότητες .

Εσείς ,αντίθετα ,συμπεριφερθήκατε προς το άτομό μου με μία λογική υποβάθμισης ,απόρριψης και υποτίμησης τόσο του βαθμού που κατέχω όσο και της διοικητικής μου ικανότητας ,με την προγενέστερη απόφαση να μετατεθώ σε υπηρεσία ,που δεν δικαιολογεί ,βάσει νόμου και οργανογράμματος ,τη διοίκηση από ανώτερο αξιωματικό .Είναι καταφανής η προσπάθεια –δε γνωρίζω από ποια συμφέροντα ορμώμενη- υποβάθμισής μου και η προσπάθεια υποτίμησής της μέχρι τούδε πορείας μου .

Είναι αξιολύπητη και αξιοκατάκριτη η στάση σας έναντι εμού ,η οποία φρονώ ότι δεν εκπορεύεται από μία αντικειμενική αξιολόγηση του έργου μου αλλά από μία υποκινούμενη και καθαρά υποκειμενική προσέγγιση ,η οποία δεν βασίστηκε στην αξιολόγηση των ικανοτήτων και δεν έλαβε υπόψη το βαθμό μου , ούτε την υφιστάμενη οικογενειακή μου κατάσταση (τρία ανήλικα τέκνα ),αλλά καταστρατήγησε κάθε νόμιμη διαχείριση και κάθε έννοια λογικής , όπως προβλέπεται από τον σχεδιασμό του οργανογράμματος μεταθέσεων ή μετακινήσεων .


Κύριοι,

Πάντοτε υπηρέτησα τις αρχές της νομιμότητας και της αξιοκρατίας. Πάντοτε ήμουν υπέρμαχος της άποψης ότι το Αστυνομικό Σώμα οφείλει να στέκεται πάνω από παρεμβάσεις ή συμφέροντα ή άλλου είδους ενέργειες που αμαυρώνουν την ηθική που πρέπει να υπηρετεί.

Δυστυχώς, η αντιμετώπιση προς το άτομό μου απέδειξε ακριβώς το αντίθετο.

Εγώ , σε πείσμα των καιρών ,θα παραμείνω πιστός στις αξίες μου, της αξιοπρέπειας , της ηθικής και της αξιοκρατικής αντιμετώπισης . Κατά τούτο σας επιστρέφω το τιμητικό έγγραφο γιατί θεωρώ την αποστολή του μία πράξη υποκρισίας ,αφού με την προγενέστερη συμπεριφορά σας το μόνο που δεν κάνατε είναι να με τιμήσετε , αλλά αντιθέτως με υποχρεώσατε να αποχωρήσω από την υπηρεσία , την οποία υπηρέτησα πιστά επί τόσα χρόνια .


Μετά τιμής

ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ. ΛΟΗΣ
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Ε.Α.