10 Απρ 2014

ΒΟΜΒΑ από την Χριστίνα Μουστάκα: "Έχω κάνει 8 φορές ΣΕΞ σε μια μέρα! Μπορούσα και περισσότερο, ο άλλος είχε πρόβλημα"!!! Τι έχει να πει γι' αυτό ο Χολίδης;;;


ΒΟΜΒΑ από την Χριστίνα Μουστάκα:
Η απόλυτη φαντασίωση των αντρών εξομολογείται και προκαλεί «εγκεφαλικά». Το κορίτσι του Χρήστου Χολίδη ήταν αποκαλυπτικό…

Του Βαγγέλη Σγουρίδη
Η Χριστίνα Μουστάκα με κάθε εμφάνισή της, είτε είναι μέσα από την τηλεόραση είτε σε κάποια βόλτα της, στρέφει όλα τα φλας πάνω της. Κι όχι μόνο… Τα βλέμματα των αντρών πέφτουν πάνω της σαν βέλη και η ίδια το απολαμβάνει ιδιαίτερα. Ξέρει ότι αρέσει, αλλά προσπαθεί να μη δίνει δικαιώματα σε κανέναν. Το νέο κορίτσι του Χολίδη αρέσει πολύ και μάλιστα σε συνέντευξή της έχει δηλώσει κάτι το οποίο προκάλεσε πανικό.
«Έχω κάνει σεξ οκτώ φορές σε μία μέρα. Εγώ δεν είχα πρόβλημα για παραπάνω. Το πρόβλημα το είχε ο άλλος. Το καλύτερο σεξ το κάνεις με κάποιον που γουστάρεις πολύ. Μ’ αρέσει να κάνω πράγματα για τον άντρα. Αυτό το κομμάτι του χαρακτήρα μου περνάει και στο κρεβάτι και γίνομαι πολύ ορμητική. Δεν συμφωνώ μ’ αυτό που λένε ότι “δεν υπάρχουν άντρες”. Με όσους αρσενικούς έχω έρθει σ’ επαφή ήταν μια χαρά. Εμείς οι γυναίκες έχουμε πολλές απαιτήσεις. Τα θέλουμε όλα έτοιμα. Να μας βγάζει ο άλλος συνέχεια, να έχει το τέλειο αμάξι, το τέλειο κορμί. Εγώ νομίζω ότι σε μια σοβαρή σχέση πρέπει να κάνεις κάποιους συμβιβασμούς» είχε πει χαρακτηριστκά.
Μάλιστα δεν δίστασε να αποκαλύψει ποιο είναι το πιο δυνατό σημείο στο σώμα της: «Κάθε γυναίκα έχει ένα δυνατό σημείο πάνω της. Εμένα είναι στο στήθος μου και δεν ντρέπομαι καθόλου, νιώθω ωραία με το σώμα μου. Φροντίζω μάλιστα να το δείχνω, φοράω ντεκολτέ, στενά μπλουζάκια». Αυτό ήταν αρκετό για να στείλει τους άντρες στους επτά ουρανούς. Εκείνη από την πλευρά της, πλέον, έχει βρει τον έρωτα στο πρόσωπο του Χρήστου Χολίδη. Αν και ο ίδιος στην αρχή δεν ήθελε να αποκαλύψει αυτή τη σχέση, έφτασε η στιγμή που ο φωτογραφικός φακός τους συνέλαβε επ’ αυτοφώρω…

Η σχέση τους, σύμφωνα με τις φήμες, ξεκίνησε πριν από τρεις μήνες και όσοι τους γνωρίζουν προσωπικά μιλάνε για έναν αληθινό και παθιασμένο έρωτα. Όλοι θέλουν ο δεσμός τους να κρατήσει, αλλά επειδή στη showbiz όλα μπορεί να συμβούν, ας περιμένουμε καλύτερα το χρόνο να δείξει…
Πηγή: Περιοδικό YES!