11 Απρ 2014

Παραίτηση «Βόμβα» Στέλιου Σούρλα: "Δεν θα Επιτρέψω Σε Κανέναν Αγοραστό Να Με Λογοκρίνει"

Παραίτηση «Βόμβα» Στέλιου Σούρλα: "Δεν θα Επιτρέψω Σε Κανέναν Αγοραστό Να Με Λογοκρίνει"Την παραίτησή του από το ψηφοδέλτιο του Κώστα Αγοραστού ανακοίνωσε ο γνωστος δικηγόρος Στέλιος Σούρλας ο οποίος μάλιστα ειναι σκληρός
στον λόγο του και αναφέρει ότι δεν θα επιτρέψει σε κανέναν Αγοραστό να τον λογοκρίνει. ...
Μάλιστα όλα αυτά έγιναν λίγο πριν την ανακοίνωση του συνδυασμού από τον κ. Αγοραστό. Αναλυτικά η ανακοίνωση της παραίτησής του: 

"Ανακοινώνω την παραίτηση μου από το ψηφοδέλτιο του Κώστα Αγοραστού και το συνδυασμό ΄΄Συμμαχία υπέρ των πολιτών΄.
Η απόφαση μου αυτή αποτελεί προϊόν πολιτικής και συνειδησιακής ηθικής και συνέπειας. Έχω μάθει να είμαι σταθερός στις αρχές και τις αξίες τις οποίες πρεσβεύω και υπηρετώ ήτοι της Πατρίδος και της Ορθοδοξίας. Ο πατριωτικός, θρησκευτικός και αντιμνημονιακός μου λόγος ούτε δέχεται έγκριση προτού λεχθεί αλλά ούτε και φιμώνεται.
Η λογοκρισία, η υποκριτική αντιμνημονιακή στάση και η εκμετάλλευση του κόσμου της Εκκλησίας με παράλληλη ροταριανή στήριξη είναι στοιχεία τα οποία όχι μόνο δεν με εκφράζουνε αλλά με βρίσκουνε φανατικό πολέμιο τους. Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν Αγοραστό να λογοκρίνει και να ελέγξει την οποιαδήποτε ανακοίνωση και έκφραση μου, δε θα υποκύψω σε κανέναν Πολιτικό εκβιασμό με τεχνητά φαντάσματα του παρελθόντος και πολλώ δε μάλλον δε θα δεχτώ παρέμβαση για μετριασμό του Πατριωτικού και Θεολογικού μου λόγου. Δεν έχω μάθει να προσκυνάω και ούτε πρόκειται να το κάνω τώρα αλλά παραμένω συνεπής στα όσα μέχρι στιγμής έχω δηλώσει. Αισθάνομαι την ανάγκη να ζητήσω συγνώμη από τον κόσμο που μέχρι σήμερα με στήριξε δηλώνοντας συνάμα πολιτικά ενεργός στην Πολιτική ζωή του τόπου".
http://www.press-a.gr