Δεκάδες εμπορικές αλυσίδες της Ιταλίας εγκαινίασαν προσφορές
συνδεδεμένες με τις επιδόσεις της Εθνικής Ιταλίας στο Μουντιάλ
ποδοσφαίρου!
Όπως αναφέρουν ιταλικά μέσα ενημέρωσης, ένα γνωστό πολυκατάστημα ηλεκτρονικών ειδών υπόσχεται ότι αν η «Σκουάντρα Ατζούρα» καταφέρει να κερδίσει το τρόπαιο της διεθνούς αυτής αθλητικής διοργάνωσης, θα επιστρέψει τα χρήματα που ξοδεύτηκαν για την αγορά τηλεόρασης, κατά την διάρκεια του Μουντιάλ.
Όχι όμως σε ρευστό χρήμα, όμως, αλλά με επιταγή, με την οποία ο πελάτης θα μπορεί να αγοράσει όποια νέα ηλεκτρονική συσκευή επιθυμεί.
Παράλληλα, γνωστό σούπερ μάρκετ, σε περίπτωση νίκης της Εθνικής Ιταλίας επιστρέφει επίσης, με την ίδια μέθοδο, το 100% της αξίας των αγορών σε συγκεκριμένα τρόφιμα για τα οποία, την περίοδο αυτή, ισχύει ειδική προσφορά.
Αν η ομάδα του Τσέζαρε Πραντέλι δεν πετύχει κάτι καλύτερο από την ισοπαλία, η επιστροφή του ποσού αγγίζει «μόνον» το 50% του συνολικού ύψους των αγορών του κάθε πελάτη
Δεν λείπει και ένα φαστ φουντ, το οποίο προσφέρει δωρεάν σάντουιτς, ελπίζοντας, και σήμερα σε νίκη των Ατζούρι κατά της Ουρουγουάης, όπως και εταιρία με κρουαζιερόπλοια, η οποία διαφημίζει εντυπωσιακές μειώσεις στις τιμές της, σε περίπτωση τελικής υπερίσχυσης της Εθνικής Ιταλίας στο διεθνές πρωτάθλημα ποδοσφαίρου της Βραζιλίας.
Οι σχολιαστές διερωτώνται αν οι εντυπωσιακές αυτές προσφορές κινδυνεύουν να οδηγήσουν κάποιες εταιρίες ακόμη και στην χρεοκοπία.
Το προηγούμενο του 2006, όμως, με το τέταρτο τρόπαιο της Ιταλίας στο Μουντιάλ, αποδεικνύει ότι το οικονομικό κόστος που προκύπτει από την μείωση των τιμών, καλύπτεται άνετα, συνήθως, από την έμμεση διαφήμιση, με αύξηση των πωλήσεων που αγγίζει ακόμη και το 30%.
Όπως αναφέρουν ιταλικά μέσα ενημέρωσης, ένα γνωστό πολυκατάστημα ηλεκτρονικών ειδών υπόσχεται ότι αν η «Σκουάντρα Ατζούρα» καταφέρει να κερδίσει το τρόπαιο της διεθνούς αυτής αθλητικής διοργάνωσης, θα επιστρέψει τα χρήματα που ξοδεύτηκαν για την αγορά τηλεόρασης, κατά την διάρκεια του Μουντιάλ.
Όχι όμως σε ρευστό χρήμα, όμως, αλλά με επιταγή, με την οποία ο πελάτης θα μπορεί να αγοράσει όποια νέα ηλεκτρονική συσκευή επιθυμεί.
Παράλληλα, γνωστό σούπερ μάρκετ, σε περίπτωση νίκης της Εθνικής Ιταλίας επιστρέφει επίσης, με την ίδια μέθοδο, το 100% της αξίας των αγορών σε συγκεκριμένα τρόφιμα για τα οποία, την περίοδο αυτή, ισχύει ειδική προσφορά.
Αν η ομάδα του Τσέζαρε Πραντέλι δεν πετύχει κάτι καλύτερο από την ισοπαλία, η επιστροφή του ποσού αγγίζει «μόνον» το 50% του συνολικού ύψους των αγορών του κάθε πελάτη
Δεν λείπει και ένα φαστ φουντ, το οποίο προσφέρει δωρεάν σάντουιτς, ελπίζοντας, και σήμερα σε νίκη των Ατζούρι κατά της Ουρουγουάης, όπως και εταιρία με κρουαζιερόπλοια, η οποία διαφημίζει εντυπωσιακές μειώσεις στις τιμές της, σε περίπτωση τελικής υπερίσχυσης της Εθνικής Ιταλίας στο διεθνές πρωτάθλημα ποδοσφαίρου της Βραζιλίας.
Οι σχολιαστές διερωτώνται αν οι εντυπωσιακές αυτές προσφορές κινδυνεύουν να οδηγήσουν κάποιες εταιρίες ακόμη και στην χρεοκοπία.
Το προηγούμενο του 2006, όμως, με το τέταρτο τρόπαιο της Ιταλίας στο Μουντιάλ, αποδεικνύει ότι το οικονομικό κόστος που προκύπτει από την μείωση των τιμών, καλύπτεται άνετα, συνήθως, από την έμμεση διαφήμιση, με αύξηση των πωλήσεων που αγγίζει ακόμη και το 30%.