1 Ιουλ 2014

Παραιτηθηκε και ο γραμματεας της Εθνικης Αμυνας στους ΑΝΕΛ....ο τελευταιος να ανοιξει την πορτα για να φυγουν οι εναπομειναντες

Κύριε Πρόεδρε.
Παρ όλες τις προπάθειές μου ως Γραμματέας της  Γραμματείας Εθ Άμυνας και Ασφάλειας, θέση την οποία εσείς προσωπικά μου εμπιστευτήκατε(Μάρτιος του 2012) λίγο μετά
την Ιδρυτική Διακήρυξη του Κινήματος, θεωρώ ,ότι μετά 26 μήνες προφορά και εργασίας με αυτοθυσία, ανιδιοτελώς  και χωρίς καμία απολύτως βοήθεια από το Κίνημα , η κατάσταση παραμένει η ίδια  σε πολλούς τομείς , γεγονός που δεν μου επιτρέπει να συνεχίσω να ασκώ τα καθήκοντά μου στην συγκεκριμένη θέση.
Για τους λόγους αυτούς, όπως εξάλλου  αναφέρονται και στα παραπάνω αναφερόμενα σχετικά , τα οποία κατά καιρούς υποβλήθηκαν ιεραρχικά στο Κίνημα , χωρίς να υπάρξει ουσιαστική αντίδραση ή επίλυση,υποβάλλω την παραίτησή μου από την συγκεκριμένη θέση.
Παραμένω πιστός στην Ιδρυτική  Διακήρυξη του Κινήματος και οπαδός του.
       
                                                                      Ευχαριστώ  για την εμπιστοσύνη σας
                                                                                        Αθ Μπάφας