23 Σεπ 2014

Σύζυγος Βουλευτή έβγαλε το στήθος της στο twitter [εικόνες]

Το νέο ''καυτό'' θέμα που απασχολεί την κοινή γνώμη της Βρετανίας.
 
Το τελευταίο διάστημα φωτιά στο βρετανικό πολιτικό σκηνικό έχει βάλει το πληθωρικό ...στήθος της δημοτικής συμβούλου των Εργατικών, Κάρεν Ντάντσουκ η οποία ανεβάζει σωρηδόν selfies με το μπούστο της στο Twitter και έχει συγκεντρώσει 13.000 φίλους που παρακολουθούν καθημερινά τις ωραίες καμπύλες της.
 
Η 37χρονη Κάρεν ωστόσο δεν είναι απλά μια δημοτική σύμβουλος αλλά είναι και σύζυγος του βουλευτή των Εργατικών Σάιμον Ντάντσουκ. Αυτός είναι και ο λόγος που έχει συχνά κατηγορηθεί για «φτήνια» λόγω αυτών των προκλητικών φωτογραφιών.
 
Κάποιος μάλιστα κάποτε την είχε περιγράψει ως «την πιο ντροπιαστική σύζυγο στου Γουέστμινστερ».
 
Η τελευταία φωτογραφία, στις 19 Σεπτεμβρίου, μετά από μια βουτιά στη θάλασσα είναι ενδεικτική του γούστου της. «Ξεπέρασα τον φόβο μου και κολύμπησα για πρώτη φορά στη θάλασσα. Ήταν φοβερό. Έχω ανάψει» έγραψε στη λεζάντα μιας φωτογραφίας στην οποία δεσπόζει το πληθωρικό της στήθος.
 
Η ίδια απαντώντας στην κριτική που της ασκείται έγραψε: Συμφωνώ ότι υπάρχουν θέματα ισότητας των φύλων αλλά το να λέει κανείς ότι μια γυναίκα δεν μπορεί να αποδεχθεί τη σεξουαλικότητά της μια στο τόσο είναι τρέλα. Είμαι εγώ και οι καμπύλες μου!
 
Δείτε τις αποκαλυπτικές φωτογραφίες:
 
 
 
 
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr