21 Οκτ 2014

ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ με τον ΚΑΜΜΕΝΟ....ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ?::::Τέρενς Κουίκ: "Έχω τις απόλυτες «κόκκινες γραμμές» για τα εθνικά θέματα, για τα μεταναστευτικά και για τα θέματα σχέσεων Κράτους - Εκκλησίας"

Ο Εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Βουλευτής Επικρατείας Τέρενς Κουίκ, ήταν... καλεσμένος σήμερα (21.10.14) στη ραδιοφωνική εκπομπή του δημοσιογράφου Νίκου Χατζηνικολάου, στον REAL FM.


Το απομαγνητοφωνημένο κείμενο έχει ως εξής:

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

Ν. Χατζηνικολάου: Κύριε Κουίκ, θα ξεκινήσω με το ενδεχόμενο συνεργασίας, μετεκλογικής κυβερνητικής συνεργασίας, των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ με τον ΣΥΡΙΖΑ. Και θέλω να ρωτήσω πόσο εύκολο είναι να συμβεί κάτι τέτοιο και εάν εσείς, που έχετε μια ιστορία στον ευρύτερο χώρο της Κεντροδεξιάς, βλέπετε με «θετικό μάτι» ένα τέτοιο πολιτικό εγχείρημα;

Ιδίως μάλιστα, διότι γνωρίζω, πως κατά καιρούς – σε ό, τι αφορά τα εθνικά θέματα για παράδειγμα – έχετε εκφράσει πολύ διαφορετικές αντιλήψεις από αυτές του ΣΥΡΙΖΑ.

Τ. Κουίκ: Ναι, είναι σαφές κ. Χατζηνικολάου, ότι έχω τις απόλυτες «κόκκινες γραμμές» και για τα εθνικά θέματα και για τα μεταναστευτικά και για τα θέματα σχέσεων Κράτους - Ορθοδοξίας/Εκκλησίας.

Αλλά αυτό που με ενοχλούσε ανέκαθεν ήταν να με θεωρούν την «ουρά» κάποιου άλλου. Ήθελα να είμαι ο αυτόνομος, ήθελα να έχω την δική μου «γραμμή», την δική μου πολιτική, την δική μου προσωπικότητα. Κι έτσι θέλω να βλέπω τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ και γι’ αυτό ήμουν κάθετα αντίθετος, ότι εμείς είμαστε «ουρά» του ΣΥΡΙΖΑ!

Από κει και πέρα, σας διαβεβαιώνω, ότι αυτό, που πρωτίστως μας απασχολεί είναι πώς μπορούμε όλες εκείνες οι δυνάμεις να συνεννοηθούμε μεταξύ μας να τελειώνουμε με την κυβέρνηση. Ανεξάρτητα με το αν θα πάμε σίγουρα σε εκλογές, γιατί δεν βλέπω να μαζεύονται οι «180».

Το τι θα γίνει μετά; Πολύ καλό το ερώτημα, αλλά εμείς το βλέπουμε μέσα από την σκοπιά του πώς μπορούμε να είμαστε χρήσιμοι και ΕΓΓΥΗΤΕΣ σε μια κυβέρνηση εθνικού σκοπού, εθνικής ενότητας.