30 Νοε 2015

ΔΗΛΩΣΗ ΒΟΜΒΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΟΒΑΣΙΛΗ – «Βλέπει» διεύρυνση της κυβερνητικής πλειοψηφίας!

??? ?????????  ????????? ?????? ?. ???????Ανοιχτό το ενδεχόμενο διεύρυνσης της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας αφήνει με δήλωση – βόμβα η κυβερνητική εκπρόσωπος, Όλγα Γεροβασίλη, χωρίς, ωστόσο, να διευκρινίζει αν σχεδιάζεται συνεργασία με
κάποιο κόμμα ή αν υπάρχει «κινητικότητα» βουλευτών.
«Εκτιμώ ότι, όχι μόνο δεν κινδυνεύει η κοινοβουλευτική πλειοψηφία, αλλά ότι -αντίθετα- είναι πολύ πιθανόν και να ενισχυθεί στο μέλλον», τονίζει χαρακτηριστικά η Όλγα Γεροβασίλη και κάνει λόγο για «φαντασιώσεις» περί «αριστερής παρένθεσης» στην οποία «επιμένουν ορισμένοι παρότι τόσες φορές προσπάθησαν να την υλοποιήσουν και άλλες τόσες απέτυχαν».