17 Μαΐ 2016

Πασίγνωστος πολιτικός: Έπειτα από 25 χρόνια έμαθα ότι έχω κόρη

Αποκαλυπτική ήταν η παρουσία του Ντανιέλ Κον Μπεντίτ (ηγετική φυσιογνωμία του Ευρωπαϊκού Πράσινου κόμματος  και του Μάη του '68) στη Γαλλική εκπομπή «στο Κρεβάτι».


Ο Γερμανός-Γάλλος πολιτικός, γνωστός και ως «κόκκινος Ντάνι», μίλησε για για το επαναστατικό του παρελθόν, για το πάθος του για το ποδόσφαιρο, το ποδήλατο, το ψάρεμα, το καλό φαγητό αλλά και για τις ωραίες γυναίκες. Έφτασε, μάλιστα, στο σημείο να δηλώσει «ηδονιστής» και γι αυτό όπως είπε «δεν θέλω να αποκτήσω εξουσία».
Εκεί όμως που ξάφνισε ήταν όταν αποκάλυψε πως έμαθε ότι έχει μια κόρη μετά από 35 χρόνια κάτι που κρατούσε κρυφό έως σήμερα.
«Το 1973 είχα μια σχέση και έμαθα μετά από 35 χρόνια ότι είχα και μια κόρη. Ήταν πολύπλοκο, ήμουν πολύ φίλος με τη μητέρα της και ζούσαμε μαζί σε κοινότητα. Τότε η κόρη μου δεν ήξερε ότι εγώ ήμουν ο πατέρας της, σήμερα είναι 43 ετών. Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε μια σχέση πατέρα και κόρης. Είναι μια συγκλονιστική εμπειρία», είπε ο «κόκκινος Ντάνι».