23 Δεκ 2016

Ελενα Τσαγκρινού: Το πανέμορφο κορίτσι των backstage του «The Voice

Η Ελενα Τσαγκρινού έχει γίνει γνωστή από το συγκρότημα Otherview. Στα 19 της, έγινε τραγουδίστρια του συγκροτήματος, παίρνοντας τη θέση της Κρυσταλίας, χωρίς να φοβάται τη σύγκριση.

Φέτος, η 22χρονη πλέον όμορφη τραγουδίστρια ανέλαβε έναν εντελώς διαφορετικό ρόλο τον οποίο απολαμβάνει ιδιαίτερα και πιστεύει ότι είναι ένας τρόπος για να την γνωρίσουμε καλύτερα. Ο λόγος για την παρουσίαση των backstage του “The Voice of Greece”.

Η Έλενα βρίσκεται στα παρασκήνια και μεταφέρει την αγωνία των διαγωνιζόμενων και των δικών τους ανθρώπων.

Η 22χρονη έκανε μια απίστευτη φωτογράφηση στο περιοδικό Celebrity, ποζάροντας στον φωτογραφικό φακό του Δημήτρη Σκούλου.
Celebrity
Celebrity
Ως παιδί, η Ελενα πέρναγε τα καλοκαίρια της στη βιοτεχνία του μπαμπά της στην Κυψέλη. «Πέρα από το ότι ήθελα να βοηθάω τους γονείς μου, από μικρή μου άρεσε να ράβω. Έφτιαξα την πρώτη μου φούστα όταν ήμουν 10 ετών, την οποία έχω κρατήσει, και έλεγα στον μπαμπά μου να με αφήνει να ράβω εγώ τα μαξιλάρια που πουλούσε στις πελάτισσες» έχει πει σε συνέντευξή της.
Celebrity
Celebrity
Μετά την αποφοίτησή της από το Μουσικό Λύκειο Παλλήνης εργάστηκε στη βιοτεχνία, μέχρι να έρθει η ευκαιρία της να ζήσει το όνειρό της. Το να γίνει δηλαδή πρωταγωνίστρια.
Celebrity
Celebrity
Η μουσική της παιδεία είναι εντυπωσιακή, αφού ξέρει πιάνο, βιολί και ταμπουρά, ενώ λατρεύει το παραδοσιακό τραγούδι και τα ρεμπέτικα: «Με έναν καθηγητή μου από το σχολείο επί τρία χρόνια γυρίζαμε διάφορες περιοχές της Αθήνας και της επαρχίας και παίζαμε ρεμπέτικα» λέει η ίδια.
Σήμερα, η νεαρή τραγουδίστρια συνδυάζει το τραγούδι με την τηλεόραση, κερδίζοντας την αναγνωρισιμότητα που πάντα ονειρευόταν και «χτίζοντας» ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον.
Celebrity
Celebrity
Το make up και τα μαλλιά της επιμελήθηκε ο Μάνος Βινυχάκης και το styling η Αλεξάνδρα Λίτου. 
Διαβάστε περισσότερα στο Celebrity που κυκλοφορεί.