26 Δεκ 2016

Όλγα Κεφαλογιάννη: «Είμαι Ταύρος. Μου αρέσει το καλό φαγητό, η καλή ζωή!»ΚΑΙ σε ποιον δεν αρεσει αυτο....

Για την πολιτική, το καμπανάκι της μητρότητας και το πόσο τα ανίψια της την κάνουν να νιώθει ότι τα έχει… υιοθετήσει, για τα σεξιστικά σχόλια που έχει δεχθεί μέσα στη Βουλή,
για την πρώτη φορά που είδε το πρόσωπο και το κορμί της σε εξώφυλλο, αλλά και για πώς κρατάει το κορμί της σε φόρμα μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή της η Όλγα Κεφαλογιάννη.
«Γυμνάζομαι από μικρή, αλλά μη φανταστείς. Εγώ, πρώτα από όλα, είμαι Ταύρος. Μου αρέσει το καλό φαγητό, η καλή ζωή. Δεν υπάρχει περίπτωση να πω ότι θα κάνω δίαιτα ή ότι θα στερηθώ πράγματα που μου αρέσουν. Γυμνάζομαι για να μπορώ να τρώω. Αλλιώς δεν θα γυμναζόμουν (γέλια)», είπε η όμορφη βουλευτής της Ν.Δ.
Μεταξύ άλλων, σχολίασε ότι έχει δεχθεί σεξιστικά σχόλια «ειδικά στις αρχές άκουγα αρκετά, αλλά ακόμα και εκεί επιβάλλεσαι με τον τρόπο σου. Οχι πάντα με την αυστηρότητα. Πολλές φορές τούς «τη λες» λίγο χαριτωμένα και μαζεύονται».
Αποκάλυψε ακόμα στην εφημερίδα Παραπολιτικά ότι «το πιο περίεργο πράγμα που άκουσα ήταν από έναν συνάδελφό μου, ο οποίος ήταν κοντά σε μένα στην ηλικία και μου είχε πει καθαρά ότι, κατά τη γνώμη του, η πολιτική δεν είναι για τις γυναίκες. Με είχε σοκάρει. Ο ίδιος, όμως, πολλά χρόνια μετά με παραδέχτηκε και για τη δουλειά που είχα κάνει στο υπουργείο Τουρισμού, αλλά και για τη στάση που έχω κρατήσει όλα αυτά τα χρόνια».