4 Φεβ 2017

ΚΑΛΗ η αντιπολιτευση αλλα η ΑΛΗΘΕΙΑ δεν κρυβεται...ενταξει μαγκες?

 
Λοιπον.... Για ριξτε μια ματιά . Ελεύθερος Επαγγελματίας του οικοδομικού κλαδου με 30 χρονια ενσημα στην πλατη κλεινει το οικονομικο ετος 2015 με ζημιά. Σβησμενος απο τον χαρτη της Αγορας απο εναρξεως κρίσης και εφαρμογης μνημονιων ,εμπορος της πραγματικής οικονομιας, χρεωμενος με ρυθμισεις και ληξιπροθεσμα σε ταμεια και εφορία ( τα οποια με αιμα εξυπηρετει κανονικα σημερα) εχει φαει και την κεφαλιά χρεους προς το Ταμειο του. Δεν εχει κανει καμία χρηση του ΟΑΕΕ (-ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΣ ΠΛΕΟΝ ΑΛΛΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΔΙΟΓΚΩΝΕΤΕ-) κάθε δίμηνο του ερχετε να πληρωσει 890,50 ευρώ. Εχω συζητησει ενα εκατομμυριο φορες μαζι του.Σήμερα το μεσημερι ερχετε στην εκθεση μου στην Λ. Βουλιαγμένης. "Τι εγινε ρε ταλαιπωρο παιδι του λεω, γιατι γελας?" Μου απαντά "Ειδοποιηση του Ταμείου τυπωσες Κυριάκο μου?." "Θοδωρος -του απαντω γελωντας- αλλα πες με και Απόστολε, στο Κυριακος μονο δεν αντιδρω" " παρτο -μου λεει- κι πες μου ποσο μου ζητουν να πληρωσω Ταμείο". "Οχι ρε γαμω την πουτ@ν@ μου του λεω . Σε σκίσανε;" .....Και μου δινει το ειδοποιητηριο του ΕΦΚΑ που ανεβαζωωωω. Τα 890,50 ευρω το διμηνο εισφορα εχουν γινει λογω ζημιας 334,90 ευρώ. Εφυγε γελωντας και λιγο ηρεμος. ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ αντιρρησεις σας λεω απο προσωπικη πειρα απο το 1990 που εχω ενσημα ,οτι παντα πληρωναμε σταθερα. Τι θα ερθει σε μενα? ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ! ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ, ΤΟΝ ΠΑΛΙΟ ΟΝΝΕΔΙΤΗ, ΤΟ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗ, ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΩ ΧΑΙΡΕΤΊΣΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΟ ΜΟΣΧΑΤΟ. Η ραχοκοκκαλια της παραταξεως ΑΔΕΛΦΙΑ εχει σπασει. Η βαση της στον μεσοαστικο χωρο ΑΛΏΝΕΤΕ απο τον Τσιπρα. ΑΛΏΝΕΤΕ γιατι ο πονος του εμπορακου εμεινε μαζι του,πισω απο την πόρτα του μαγαζιού του. Οκ, εναν ΕΣΠΡΕΣΣΟ τον πίνει . Οχι στo DA CAPO βεβαια αλλα στο καφε του Νικόλα εδω στην περιοχη. ...Κανει ομως καλο καφε ο μπαγασας! Αντε και καλο απόγευμα.