21 Αυγ 2017

Και επίσημα δημόσιο ρόλο αναλαμβάνει η Μπριζίτ Μακρόν


Ανακοίνωση από την Γαλλική Προεδρία για την «Πρώτη Κυρία»

Η γαλλική προεδρία ανακοίνωσε σήμερα ότι η Μπριζίτ Μακρόν, η σύζυγος του προέδρου Εμανουέλ Μακρόν, θα έχει έναν επίσημο ρόλο εκπροσωπώντας τη Γαλλία αλλά δεν θα

αμείβεται, δεν θα έχει συγκεκριμένο προϋπολογισμό ούτε υπαλληλικό προσωπικό, αλλά στη διάθεσή της τρεις συνεργάτες: δύο προεδρικούς συμβούλους αποσπασμένους σε αυτήν και μία γραμματέα.

Η πρόταση του προέδρου Μακρόν στη διάρκεια της προεκλογικής του εκστρατείας νωρίτερα αυτή τη χρονιά για την επίσημη δημιουργία ενός καθεστώτος Πρώτης Κυρίας -- όπως ισχύει στις ΗΠΑ -- είχε παγώσει προσωρινά έπειτα από τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν, αλλά η προεδρία είχε δεσμευτεί να αποσαφηνίσει τον ρόλο που θα έχει η Μπριζίτ Μακρόν και τους πόρους που θα της διατεθούν.

Ο δημόσιος ρόλος που θα αναλάμβανε άλλωστε είχε προαναγγελθεί και στην πρώτη της συνέντευξη μετά τις προεδρικές εκλογές του Μαΐου στο περιοδικό Elle.«Οπως όλες οι προκάτοχοί μου, θα αναλάβω τον δημόσιο ρόλο μου, όμως οι Γάλλοι θα γνωρίζουν πλέον ποιά μέσα έχουν τεθεί στη διάθεσή μου», είχε πει στη συνέντευξη. Ο ρόλος αυτός «θα καθορισθεί όχι από ένα νόμο, αλλά από έναν χάρτη διαφάνειας» που θα επισημαίνει ότι «δεν είναι αμειβόμενος» και θα διευκρινίζει τις «αποστολές και τα μέσα» στη διάθεσή μου.

«Στον ιστότοπο του προεδρικού μεγάρου των Ηλυσίων θα αναρτώνται οι συναντήσεις μου, οι υποχρεώσεις μου, ώστε οι Γάλλοι να ξέρουν ακριβώς τι κάνω». «Το σημαντικό είναι να είναι όλα πολύ καθαρά», είχε υπογραμμίσει η πρώην καθηγήτρια Φιλολογίας.




Πηγή: http://www.parapolitika.gr/