19 Οκτ 2017

Η δολοφονημενη εφοριακος χειριζοταν την λιστα ΛΑΓΚΑΡΝΤ λεει ο πατερας της!!!!!!!!!!!!!

Πατέρας θύματος: Η Δώρα είχε στα χέρια της τη λίστα Λαγκάρντ

Συντετριμμένος εμφανίστηκε στον ΑΝΤ1 ο πατέρας της άτυχης γυναίκας«Το κορίτσι μου δούλευε στο ΣΔΟΕ. Να βγει το ΣΔΟΕ και να πει τι υποθέσεις είχε το παιδί μου στα χέρια του. Αν είχε, έπρεπε να το φυλάνε μέρα – νύχτα» και πρόσθεσε:
«Πληρωμένος δολοφόνος σκότωσε το παιδί μου. Πισώπλατα το σκότωσε το παιδί μου, όχι στα ίσα. Ήταν ένα διαμάντι. Αν τον βρω, θα τον σκοτώσω. Το ορκίζομαι στη μνήμη και στον τάφο του παιδιού μου. Ο άμοιρος ο πολίτης είναι στο έλεος του Θεού. Το κράτος φταίει με την ασφάλεια που παρέχει στον πολίτη».
Λίγη ώρα αργότερα ο πατέρας μίλησε στους δημοσιογράφους που έσπευσαν με κάμερες στο νεκροταφείο και προέβη σε αποκάλυψη: «Η Δώρα είχε στα χέρια της τη λίστα Λαγκάρντ και πέντε-έξι λίστες ακόμη. Η Δώρα δεν λερωνόταν. Της είπα όταν μπήκε στο ΣΔΟΕ 'δεν θα λερώσεις ποτέ τα χέρια σου' και το τηρούσε».
«Είδα το αίμα του παιδιού μου», είπε ο οργισμένος πατέρας και επανάλεβε ότι αυτός που επιτέθηκε στην κόρη του δεν ήταν ένα κοινός εγκληματίας: «Αν ήταν, θα έπαιρνε την τσάντα της και θα έφευγε. Το παιδί μου ακούμπησε τα λουλούδια και τον καφέ της στο μνήμα και δέχτηκε επίθεση από πίσω. Μετά, έτρεξε μέχρι τον διάδρομο και ζητούσε βοήθεια».
Η άτυχη κοπέλα εργαζόταν στο τμήμα ελέγχου στην Α΄ ΔΟΥ Πειραιά. Η διευθύντρια της Εφορίας, Α. Γερακούδη μίλησε στον ΑΝΤ1: «Μας λείπει σήμερα. Πονάμε που δεν θα την ξαναδούμε».