21 Νοε 2017

Στο σφυρί εκατοντάδες γυμνές φωτογραφίες της Madonna

Πριν ακόμα γίνει διάσημη η Madonna είχε ποζάρει γυμνή τη δεκαετία του ’70 στο Art World Institute Of Creative Arts. Ήταν την εποχή που είχε υπογράψει με πρακτορείο μοντέλων και πόζαρε ως «Madonna Ciccone» στις 19 Μαΐου 1977.
Madonna
Αυτές οι φωτογραφίες δημοπρατούνται με αρχική τιμή 500 δολαρίων η κάθε μία. Αποτελεί μέρος συλλογής που βγαίνει στο σφυρί στο gottahaverockandroll.com.

Η Madonna μπλόκαρε πώληση επιστολής του Tupac

Η δημοπρασία των γυμνών της φωτογραφιών έρχεται λίγο αφότου η Madonna κατάφερε να μπλοκάρει την πώληση μιας επιστολής που της είχε γράψει ο Tupac Shakur ενώ βρισκόταν στη φυλακή. Η τραγουδίστρια ισχυρίστηκε ότι της την είχαν κλέψει.
Madonna
«Ποτέ δεν έχω πουλήσει, δωρίσει ή μεταφέρει το γράμμα του Shakur», ανέφερε στο αίτημά της για να σταματήσει η πώλησή του. Από τη συλλογή στον Gotta Have It! οίκο έχουν αποσυρθεί 20 αντικείμενα που ήταν προς πώληση.
Madonna
«Το γεγονός ότι έχω γίνει διάσημη λόγω της επιτυχημένης καριέρας μου δεν αποκλείει το δικαίωμά μου να διατηρήσω το απόρρητό μου», είχε επισημάνει.
Πηγή: Metro