14 Μαΐ 2018

Ενα μεγαλο κομματι της ζωης μου,της ψυχης μου σημερα ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ!!!


Ενα μεγαλο κομματι της ζωης μου,της ψυχης μου σημερα
ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ!!!
Ηταν μια αποφαση που πηρε παραταση - αναβολη
πολλες φορες...

Αλλοτε γιατι δεν ηθελα να πιστεψω αυτα που εβλεπα...
Αλλες φορες για πιστευα οτι θα επανελθουμε στις αξιες και τις αρχες που πιστεψα απο τα νεανικα μου χρονια οταν μαθητης γυμνασιου ακομα μπηκα για πρωτη φορα στα γραφεια της Τ.Ε Ο.Ν.ΝΕ.Δ Παντανασσας....οταν για πρωτη φορα βρεθηκα στην ομιλια του Ευαγγελου Αβερωφ στην Πατρα με τα τραγουδια της γαλαζιας γενιας ,τα καπνογονα,τις σημαιες και τα πανο, με το πηγαιο νεανικο ενθουσιασμο και το παθος για απαλλαγη εκεινης της εποχης!!!
Δεν βιαστικα να παρω καθολου την αποφαση μου,δεν ειναι εν θερμο,δεν ειναι μετα απο μια χαμενη μαχη!!!
Η μαχη κερδηθηκε!!!
Η μαχη δοθηκε με αξιορεπεια,ηθος,παθος,αγωνα και γιατι αλλωστε να το κρυψουμε...και με αρκετα 12ευρα.....
Απεναντι στον εκλεκτο του Αδωνη!
Απεναντι σε "μπραβους"....ενα ευρω το κεφαλι απο το καθε μαγαζι που πανε τον "στρατο" τους....
Απεναντι σε εκβιαστες και παρανομους "τραπεζιτες"....
Απεναντι στο "νεο" με οτι ποιο παλαικομματικο το συνοδευει με οτι ποιο Μαυρογιαλουρικο υπαρχει..
Απεναντι στους πληρωμενους παλαιοΠΑΣΟΚους που σημερα ψηφηζαν μαζι με εμενα γιατι τους υποσχεθηκαν γιατι τουςεκβιασαν γιατι τους πληρωσαν...την στηγμη που παλαιοι ΝεοΔημοκρατες δεν ειχαν 12ευρα για να γραφτουν ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥΣ !!!!
Απεναντι στη βρωμια και την αλητεια που τωρα γλεντα μια πληρωμενη ,μια στημενη,ΝΙΚΗ με φιαλες αλκοολουχων ποτων απο τις .....βρωμικες μπιζνες τους....τα οποια θα τα βγαλουν οι σπονσορες οταν το ΟΞΥΓΟΝΟ παρει την εξουσια....

ΚΡΑΤΩ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΥ!!!
ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΜΟΥ!!!
ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ!!!
ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΠΙΣΤΟΣ ΣΕ ΑΥΤΑ....
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΑ ΠΝΙΓΩ....ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΠΝΙΓΟΥΝ ΠΟΙΑ...
ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΓΝΗΣΙΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ....
ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΖΗΤΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ !!!